Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start Bryghus?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Nov 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Tror i at det ville blive en succes at stifte et bryghus med produktion af speciale øl med fokus på kvalitet? Jeg ved godt at der er utrolig mange på markedet efterhånden men jeg kunne godt tænke mig at lave mit eget øl og sælge det videre til forbrugerne. 

Min plan er at få kornet maltet på et lille maltloft i Jylland, få humlen fra Fyn, i bund og grund er planen at råvarerne skal være danske og derved den bedste kvalitet. 

Har brygget øl i køkkenet i nogle år efter hånden og det smager okay, men er nød itl at gå ud og investere i større og bedre produktion så.

Tror i det kan lade sig gøre at komme ind på markedet?

Tak

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo meget meget svært at sige, om det skulle blive en succes. Som du selv nævner, så er det et mættet marked og 90% af alle mikrobryggerier er gået under. Nørrebro Bryghus er nok det som er bedst kendt og de kæmper virkelig med indtjeningen.

Det kan blive en succes og det kan blive en fiasko, det kommer simpelthen an på smagen, kvaliteten og markedsføringen.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig kan det lade sig gøre med det rette koncept, den rigtige pris osv. men det er bestemt ikke et nemt marked. Du skal lave nogle store investeringer for at komme igang med og til at starte med vil det nok kun være få butikker/barer der vil føre en ny øl fra et helt nyt bryghus.

Start med at lave et budget for investeringerne og hvor meget du så skal sælge før det begynder at give mening.

Fra Morud
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Mit umiddelbare svar vil være "JA". Jeg kommer selv fra en by på Nordfyn, hvor en ved navn Coisbo har startet sit eget lille bryggeri - det går ham rigtig godt. Jeg ved ikke helt, hvordan hans brygning foregår osv., jeg ved blot, at han har godt gang i salget. Så jeg synes helt bestemt, at du skal give det et forsøg og se, hvor det bærer dig hen. :-) 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)