Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdensklasse™ Visitkort & Flyers - eksklusivt Amino tilbud

Side 7 ud af 9 (85 indlæg)
Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Det er ved at være et stykke tid siden vi har skrevet her, og tænkte det lige var tid til at opdatere vores tråd :)

Vi fik lov til at designe samt producere Nordic Kaffe ApS visitkort, som blev virkelig lækkert.
Gutterne fra Nordic Kaffe har en knivskarp ide, som bliver introduceret til det skandinaviske marked i dette år. 
 

Udover Nordic Kaffe og en række andre, har Martin, fra Pro Print Shop som producerer utrolig lækre iphone covers fået trykt nogle kreative visitkort hos os :)


 

Som altid sidder både Jakob og jeg klar på telefonen og mailen til at besvare diverse spørgsmål. 

Mvh
Asger Emborg

Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 66
Fra  Aarhus Tolkeservice Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk service, fantastisk kvalitet. Jeg er virkelig glad for at have valgt Kuyatryk. Jeg har allerede sendt andre bestillinger til dem så jeg ser frem til et godt samarbejde. Keep it up guys:) 

William 

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej William,

Tak for kommentaren :)

Det er godt at høre du blev glad for første omgang af visitkort, og jeg er sikker på anden omgang mindst bliver lige så succesfuld.

Vi fik også fornøjelse af at arbejde sammen med Elexo igen, hvor vi designede og producerede deres nye visitkort :)
Således kom resultatet til at se ud:
 

Mvh
Asger Emborg

Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 3
Fra  Kamma Invest / Pro Print Covers Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har fået mine visitkort fra og er rigtig tilfreds med arbejdet.

I er allerede blevet anbefalet til flere :)

Mvh Martin Stjerne

Pro Print Covers

Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Oct 13
Indlæg ialt: 57
Fra  Elexo Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kuyatryk:

Hej William,

Tak for kommentaren :)

Det er godt at høre du blev glad for første omgang af visitkort, og jeg er sikker på anden omgang mindst bliver lige så succesfuld.

Vi fik også fornøjelse af at arbejde sammen med Elexo igen, hvor vi designede og producerede deres nye visitkort :)
Således kom resultatet til at se ud:
 

Vi er yderst tilfredse med arbejdet - RIGTIG flotte kvalitets visitkort.

Kan klart anbefales :-)

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mstjerne:

Hej,
Jeg har fået mine visitkort fra og er rigtig tilfreds med arbejdet.
I er allerede blevet anbefalet til flere :)
Mvh Martin Stjerne
Pro Print Covers

Hej Martin,

Det var godt du blev glad for visitkortene, vi synes også de blev ret fede :) 

Elexo:

Vi er yderst tilfredse med arbejdet - RIGTIG flotte kvalitets visitkort.
Kan klart anbefales :-)

Hej Elexo,

Godt at høre resultatet blev som forventet, ser frem til et samarbejde en anden gang.

Serviceruten gav os også chancen for at lave nogle lækre visitkort til dem, og det endelige produkt blev kanon.

 

Mvh
Asger Emborg

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Så er der lidt nyt fra os igen :)

Vi arbejder lige på noget vi selv kalder Iværksætter projektet, og det går snart live.

Indtil da producerer vi stadig grafiske og fysiske reklamematerialer på fuld knald. 

For nylig designede og producerede vi en rigtig lækker brochure for RBL Photo. 
Produceret på Mohawk Superfine 270GSM, med en mat kachering. 



 

Mvh
Asger Emborg

Fra Hjortshøj
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Til information er vores iværksætter projekt nu live, hvor vi tilbyder 50 stk af vores Verdensklasse Visitkort helt gratis. Der skal hverken betales for fragt, emballage eller nogen form for gebyrer. Hvis du har gået og overvejet at give os en chance, bør du gribe til nu.

Læs mere om vores projekt her 

Mvh
Asger Emborg

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er virkelig imponeret over jeres tiltag, Kuyatryk. Jeg har været inde på jeres side og læst mere om det - det ser rigtig godt ud. Fedt i hjælper iværksættere, som måske ikke har så mange midler! :-).

Keep up the good work! 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kuyatryk:

Hej Amino,

Til information er vores iværksætter projekt nu live, hvor vi tilbyder 50 stk af vores Verdensklasse Visitkort helt gratis. Der skal hverken betales for fragt, emballage eller nogen form for gebyrer. Hvis du har gået og overvejet at give os en chance, bør du gribe til nu.

Læs mere om vores projekt her 

Utrolig fedt tilbud, og flot hjemmeside. Vær dog opmærksom på man på iPad får en blank side. Var nødt til at åbne det på pc, for at se hvad det gik ud på:/

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Side 7 ud af 9 (85 indlæg)