Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeps, nu 626 medlemmer i DDI gruppen for iværksættere på FB. Ganske fint

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

På et par mdr har vi samlet en pæn forsamling af ihærdige selvstændige i vores lille FB-gruppe DDI. Vi nåede milepælen på 600 medl. for et par dage siden, og næste milepæl er 1000 medl. 

https://www.facebook.com/groups/171011356416830/

Måske vil du med ? 

Vi vil gerne bygge det op nedefra, som det hedder, græsrodsagtigt på den måde at DINE ideer blir hørt og du kan være med til at præge 

foreningens profil og arbejde med dine gode ideer..

Målet med det hele er at når vi når over de 1000 medl. oprettere vi en officiel forening, som gerne skal byde på noget andet end de andre gør .

Her kan du læse et udpluk af værdigrundlaget: 

"Ideen er at skabe en forening for iværksættere, selvstændige og freelancere i Danmark. En forening som har et stort FOKUS på at arbejde for at skabe bedre vilkår for både de nye og etablerede selvstændige. Foreningen er startet af 2 iværksættere.
Vi vil gerne byde på en NY type iværksætterforening, som vil noget mere og andet end de andre.


Kan du få indflydelse ?

Yes!
Du kan være med fra start af og medvirke til at præge de værdier og ideer, der skal være grundlaget for foreningens arbejde."

Hvad synes du, er det noget for dig at gå med i ?


Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 96
Fra  iPhoneProdukt Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det står mig lidt upræcist, hvad gruppen egentlig handler om, andet end at iværksætter kan reklamerer til andre iværksætter (Salg af webshops, og som du selv gør - linker din egen kommercielle hjemmeside). Det eneste ord som egentlig tiltaler mig er 'iværksætteri', men det har jeg lige pt. Amino og mange andre hjemmesider til, og jeg kan derfor ikke se det unikke.

Når det så er sagt, kan jeg fornemme dit høje arrangement til siden, og hvad end ideen er, skal den derfor nok blive til noget. :)

Billigt Apple Tilbehør til alle versioner af Apples mange produkter.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

vi har prøvet at formulere en skitse til et værdigrundlag som står i gruppen.

Men det skal da helt klart skæres noget skarpere op. Tak fordi du nævner uklarheden. 

Ideen er jo basalt at iværksættere som dig og alle andre danske iværksættere kommer med ideer til hvad de gerne vil ha en forening skal gøre for iværksættere i Danmark.  De gode ideer vil vi integerere i foreningens arbejde så de også blir realiseret. Så målet er da at vi skal blive en interesseorganisation som har så mange medlemmer at vi får noget tyngde og nogle muligheder for at igangsætte nogle spændende projekter. 

til det formål skal vi bruge 1000-1200 medlemmer , og vi er da godt på vej.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

ja da. Så kom der en håndfuld flere medlemmerSmileSmileSmile

Hvis du er medlem kan du jo også invitere nogle af dine venner ind, hvis de er selvstændige eller på vej til at blive det

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)