Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Øv Hvorfor på amino

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 8 person

Jeg har været en glad bruger på Amino.

Men glæden ved at bruge det er efterhånden væk, det primære oversag, er folk der er skide negative og ikke kan finde ud af anden end at komme med talentløse kommentarer, som handler om at række andre ned. Personligt er jeg så træt af det, at jeg overvejer at fravælge Amino, da det ikke byder ind med noget konstruktivt. Eller lad mig rette det, at chancen for, at man møder er en god tråd er meget lille.

Så sidder du garanteret og tænker, Jeg lukker da også vand ud af ørerne. JA DET GØR JEG...

og det er fordi jeg synes det er synd, at dårlige indlæg hvor kvantitet er formålet frem for kvalitet.

Kvalitet: Er noget der bidrager positivt til folks problemstillinger, som bliver modtaget af forespørger som er kært kommende råd.

Jeg håber og tror ikke jeg er alene om denne holdning, da jeg ellers vil synes det var trist.

Jeg håber denne tråd giver stof til eftertanke. Når folk bare brækker sige ud i en tråd.

Dog siger jeg IKKE at der ikke skal være plads til tråde, hvor folk fremhæver kritik, for det skal der være plads til, det kunne jo være man kunne undgå selv, at ryge i en situation man kunne have været for uden.

Det handler bare om, at JEG og forhåbentlig andre ikke gider høre på DIG som kun bidrager med negativitet ved at nedgøre andre og svine folk til.

Jeg håber dette indlæg giver stof til eftertanke og at jeg ikke står alene med denne frustration.

Mvh. Nikolaj

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 180
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp kan jo i mange tilfælde også være at stille kritiske spørgsmål. 

For ethvert kritisk spørgsmål har jo også et svar og flere gange kan svaret også afhjælpe flere problemer :)

Som iværksætter synes jeg selv det er vigtigt at støde på konstruktiv kritik, da det er sådanne ting som medvirker til at at jeg selv bliver en bedre iværksætter. Der er jo mange ting man ikke selv får tænkt over, som andre derfor stiller spørgsmål til, det er jo en del af processen :)

Fra Randers
Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig i din fremlæggelse, men som jeg skriver er det jo heller ikke det der er mit problem. Et kritisk spørgsmål er ikke det samme som et negativt!
Jo flere nuancer jo bedre, mit problem er bare dem som kun peger finger.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,9 stjerner givet af 8 person

Hej Nikolaj

Det er fordi at Jante-loven på Amino.dk er udover det sædvandelige :-)

Tilmeldt 28. Mar 13
Indlæg ialt: 100
Fra  ByD Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg ventede min søn, var jeg som så mange andre kvinder, medlem af diverse mor-baby debatsider. - Amino er rent BARNEMAD i forhold til disse sider!! ;-)) 

Men når det så er sagt, så har du ret. Desværre finder du intet sted hvor der ikke findes disse mennesker med trang til at skabe unødig debat, blot for at skabe splid eller lade deres dårlige dage gå ud over andre.
Jeg vælger i enkelte tilfælde at kommentere, men i langt de fleste, bare at gå helt udenom.

Disse sure, gnavne mennesker er uinspirerende og jeg tiltrækkes af ting der inspirerer mig. - Derfor når jeg sjældent at blive generet af det.

Jeg håber at du fremover bare vil lukke det ude - det er en skam hvis du smutter herfra og dermed også går glip af det gode, Amino har at byde på :)

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er helt uenig. Når man bevæger sig rundt på internettet, skal man selvfølgelig altid være forberedt på, at man kan møde mennesker som er dumme, irriterende, kværulerende osv. osv. Og det bedste man kan gøre for sig selv er, at indse, at man intet kan gøre for at forhindre dem i at skrive deres møg, men DU kan vælge hvordan du vil reagere på det, og du skal vælge at ignorere det, ellers så bliver dit onlineliv et liv fyldt med frustrationer.

Jeg synes at som forum er Amino langt mere velfungerende end noget andet sted på nettet, hvor man må formode at mange forskellige mennesker "mødes", så jeg deler slet ikke din opfattelse.

Fra Randers
Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Louise:

Jeg er rigtig glad for at høre det ikke kun mig, der har den opfattelse.

:-D

Sofie:
Jeg synes det er lidt synd for dig at have holdningen at man bare skal accepterer.

Tilmeldt 18. Sep 13
Indlæg ialt: 48
Fra  www.AlphaGeek.dk Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er ked af at du har haft de oplevelse. 

Jeg synes altid jeg er blevet mødt at gode og konstruktive feedbacks og dem som kommer med dårlige besvarelser behøver man jo ikke spilde tiden på at læse. Men et fact er også at kvaliteten af mange besvarelser er faldet meget de sidste par år. Tror det skyldes mange nye iværksættere, som har læst en bog eller være på eet kursus og efterfølgende kalder sig eksperter. 

Dog skal vi alle starte et sted, så jeg synes også man skal acceptere folks kommentarer og besvarelser. 

Det er vel også sådan at man selv vælger om man vil stille spørgsmål her på amino. Så må man også forvente at modtage alle former for svar. Men er der bare et godt svar i mellem de 9 knap så gode, så har det vel været det værd. 

MVh. Jakob 

Køb sjove, skøre og smarte gadgets billigt her hos www.alphageek.dk! - Super hurtig fragt og et KÆMPE udvalg

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sige det sådan, at det er MEGET forskelligt, hvad man ser her på chatten. Nogle indlæg bliver taget meget godt imod og andre gange fornemmer man næsten, at den der har startet indlægget fortryder, at han startet indlægget, og sådan burde det ikke være. 

Jeg vil sige det sådan, at jeg både har meget positive oplevelser her på Amino. Fx har jeg en bruger mere, hvor jeg skrev følgende indlæg: http://www.amino.dk/forums/t/211153.aspx?utm_source=NewMessagePostedToThreadNonAminoPlus&utm_medium=email&utm_campaign=ForumReply&utm_content=threadimglink 

Der var jeg meget glad for den hjælp jeg fik. 

De dårlige oplevelser har jeg ikke haft på mine egne indlæg, men jeg har læst en del indlæg her på Amino, hvor jeg tænker at kommentarerne ikke var relevante. Der opstår masser af gentagelser og ligegyldig snak i forhold til emnet.

Hvis jeg må tillade mig at tage en konkret sag op husker jeg fx den gang Meebox sat prisen op. Her kom der kæmpe diskussion og mange skrev enten, "Det er helt i orden, det er stadig lave priser" eller "Det er ikke i orden det er en stigning på xx% og det er ligegyldigt, om det er fem kroner eller 100 kroner det er xx%". Det er selvfølgelig i orden, at den første skriver det, men så er der stjernefunktionen, som man kan bruge, hvis man er enig eller uenig. (man skulle måske kunne se ligesom på FB, hvor mange der er enige i det pågældende indlæg) Dette skyldes måske også nogle gange at folk ikke læser debatten igennem og dermed ikke helt ved, hvad der er skrevet osv.

Der burde også være noget mere opdeling i de indlæg man ser på forsiden. Personligt er jeg fx ved at være træt af "Kom med kommentarer på på min webshop", mens andre bruger tid på det. 

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes også du har ret i den fremlæggelse, men der er da også fordele ved den lidt hårde tone og de lidt negative kommentarer, når man f.eks. spørge om tilbagemelding på ens hjemmeside, og så kommer der rører i andedammen, for der er folk vilde med at komme med deres mening, og den er jo ikke så tit så positivt, for hvorfor skulle man ellers spørge. Jeg er glad for Amino, og har lært at leve med det som det er, og tager ikke tingene så tungt, som de indimellem er skrevet.

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)