Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra kæmpe gæld - til million overskud på en weekend

Side 4 ud af 7 (68 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 71
Fra  Byggetilladelse.nu Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort tillykke, super inspirerende historie. Fedt at jeres hårde arbejde giver payoff..

Tegnestue med fokus på byggetilladelser til private - www.byggetilladelse.nu

Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er så fantastisk Smile Hjertelig tillykke!

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk og inspirerende historie. Blev helt overrasket, da jeg fandt ud af, at det var foregået her i Danmark. Troede at det var en amerikaner historie. Det gør det bare endnu federe!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

trådstarter: er der noget om, at for at bruge Kickstarter skal være amerikansk, canadisk eller engelsk statsborger - eller ha nogen der er det til at gå ind i ansøgningen eller??

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 206
Fra  Brainiac Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med projektet og jeres vilje til at gennemføre det. Det er en god historie, der skaber ekstra energi til ens egne projekter :-)

Fra Karlslunde
Tilmeldt 23. May 09
Indlæg ialt: 15
Fra  BetaDwarf Entertainment Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det rigtig, UK, USA, og snart australien mener jeg. 

Men man kan slippe udenom det ved at have en ven der sætter det op for en et af de steder.

Edndnu en gang tak for alle de rare hilsner.

Mvh  

Tilmeldt 14. Mar 13
Indlæg ialt: 18
Fra  www.nikand.com Skrevet kl. 05:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hold kæft en fed historie! Og hvor er det godt gået af jer...det må være en fantastisk følelse.
Meget inspirerende. Tak for denne tråd efter en lang dag og nat med arbejde;)
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes

Steffen Kabbelgaard Grønning:
Ja det rigtig, UK, USA, og snart australien mener jeg. 

Men man kan slippe udenom det ved at have en ven der sætter det op for en et af de steder.

Yes

Big Smile

TUSIND tak for inspiration - TILLYKKE med at i kom ud over stepperne. Sørgeligt at så mange "bukker under" i processen, og ikke har jeres styrker og ildsjæle, for det er bare TUFF at skabe noget nyt, men HURRA hurra - så super fedt at se når nogen lykkes og det skaber en kæmpe energi indeni mig, når jeg i en tid hvor der er rigtig mange udfordringer og det føles træls, igen får lidt ild i rumpetten for at lykkes trods alt.

Jeg ønsker jer succes for det fortjener i.

Samtidig får jeg en enorm lyst til selv at lykkes for så bagefter at hjælpe andre igang... der er så mange fede projekter der også fortjener at se dagens lys derude!

Jeg sidder selv p.t. fast i en økonomisk blokker for at komme videre med min egen drøm, selvom jeg ER nået 90% OG fundet masser interesserede købere af mine opfindelser og i princippet også er igang med at skabe et brand, så kan småpenge bare drille så meget når man virkelig mangler dem. Jeg anede ikke at der var noget der hed Kickstarter... min partner er fra England og britisk statsborger - nu vil jeg bestemt få ham til at kigge på det - måske vores bedste chance for at opnå det vi mangler.

SÅ TAK FOR INSPIRATION, FORNYET ENERGI og bare derudaf med jer. 

YesYes

Mvh Sue

P.s.

Hvis i kunne fortælle lidt om hvordan i brugte Kickstarter og give nogle råd, så tror jeg mange ville få glæde af det , i hvert fald én Wink

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

ja jeg tænkte også USA. Kickstarter er bestemt værd at se til - specielt inden creative - området-  spil - film - bøger osv er de mig bekendt mest aktive. Søgning kræver samme seriøsitet som så meget andet - crow-funding og seedcapital - nok ikke løsningen for alm webshops o.l. TROR jeg som det ligger idag, men test bestemt kickstarter - deres hovedpunkter er her og godt hvis trådstarter kan hjælpe andre lettere at forstå http://www.kickstarter.com/hello?ref=homepage 

vh John Hannover

Yes

TAAAAK for linket John, jeg kendte ikke til dette og forsøgte at finde siden selv, men kom ind på alt muligt andet.

Yes

MVH Sue

Fra Karlslunde
Tilmeldt 23. May 09
Indlæg ialt: 15
Fra  BetaDwarf Entertainment Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sue,

Dejlig rar besked, mange tak! Glad for at det giver energi videre :)

Jeg har lavet en kort lille talk om vores forløb vedr. kickstarter og hvad man skal tænke over for 1 års tid siden i harmburg, måske den kan inspirere: 

 

Mvh!

">

">

Side 4 ud af 7 (68 indlæg)