Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aps - flere kunder?

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Fra  GO' SERVICE DK Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Betyder det så meget om en virksomhed er Aps eller enkeltmands, at det kan have betydning i antal kunder i biksen, uanset kvalitet i ydelserne?

Giver Aps mere end enkeltmands virksomhed?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

GO' SERVICE DK:
Giver Aps mere end enkeltmands virksomhed?
det er ikke til at svare 100% men generelt NEJ . det er varen og den service man yder der tælller

Faktisk er personlig virksomhed udtryk for, at den deer driver den har tillid til sig selv og selv satser, hvor ApS er udtryk for, at risikoen begrænses

Jeg ville ikke bruge tid på at frygte, at personlig virksomhed mod ApS skulle være ringere stillet isoleret set, Jeg synes der er mange andre overvejelser som her i PERSONLIG VIRKSOMHED ELLER SELSKAB

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror, at John har helt ret. ApS har ikke det bedste image hos alle - det er jo ofte set, at et ApS går konkurs, og aktiviteterne er flyttet over i et nyt ApS kort tid forinden. Det er derfor ApS i Jylland betyder A prøwe sku.

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 04:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer meget an på branche, og kundesegment, vil jeg mene. Hvis man handler med større virksomheder, og det er større beløb der leveres for, vil man uden tvivl opleve nogle virksomheder kun vil vælge at handle hos ApS'er eller A/S'er. 

Jeg har selv oplevet leverandører, som ikke ville handle med enkeltmandsselskaber. Den side af det er der også.

Mvh Carsten

Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 06:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Til gengæld står man væsentlig bedre hos sine leverandører, hvis man er personligt ejet fremfor ApS. 

Når kunden hæfter med hele sin formue, er leverandører mere tilbøjelige til at give længere kredit. Nogle leverandører fravælger endda ApS virksomheder pga risikoen for manglende betalinger. 

Ved store virksomheder som postdk vil man opleve væsentlig forringelse i sine betalingsbetingelser, hvis man som personligt ejet firma skifter over til ApS. Selvom ejer og firmaet er 100% den samme som tidligere.

mvh

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

kvinde:

Til gengæld står man væsentlig bedre hos sine leverandører, hvis man er personligt ejet fremfor ApS. 

 

Det er nu ikke altid rigtigt har faktisk oplevet lige det modsatte. Fordelen for potentielle leverandører er de ved der er en vis sum penge tilstede, ligeledes vil du altid kunne se dit regnskab

 

 

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Gongra:

Jeg tror, at John har helt ret. ApS har ikke det bedste image hos alle - det er jo ofte set, at et ApS går konkurs, og aktiviteterne er flyttet over i et nyt ApS kort tid forinden. Det er derfor ApS i Jylland betyder A prøwe sku.

 
Hvad "kælenavn" har man givet til IVS?
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:
Hvad "kælenavn" har man givet til IVS?
ikke særligt pænt men desværre HER 

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Søren.Pedersen:
Hvad "kælenavn" har man givet til IVS?
ikke særligt pænt men desværre HER 

vh

Fandt denne artikel

http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2013/01/29/0129063812.htm

Der er ingen tvivl om at (er jo logisk) jo flere selskaber der er = jo flere konkurser = jo flere udgifter til det offentlige, om det giver skub i ansættelser vil jeg også betvivle, det er jo fint nok at man åbner et firma, men normalt er det jo således at man er en konkurrent til noget andet som allerede er etableret, hvor mange veletablerede vinduespudsere/rengøringsfirmaer gik ikke nedenom og hjem fordi staten tog penge fra dem (skat) og gav som tilskud til andre tilbage i 90'erne? Dem som var "på markedet" havde jo netop ikke retten tilskud og skulle konkurrere med firmaer som var støttet af staten. De udgifter som er forbundet med de mange konkurser skal afholdes af alle andre = højere skat etc.

Konkurrence er fint, men at det skaber et bedre arbejdsmiljø med mulighed for at tjene penge, der tvivler jeg godt nok.

 

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ravn:
Til gengæld står man væsentlig bedre hos sine leverandører, hvis man er personligt ejet fremfor ApS. 

 

En sandhed med modifikationer. I mere end  14.000 selskaber var der i 2012 ulovlige aktionærlån - altså tilfælde hvor selskabets penge har forladt selskabets konto, ligesom der i 2012 var omkring 30.000 selskaber som ikke er blevet revideret. Hvad er din garanti for at regnskabet nu også svarer til virkelighedens verden?

/Henrik

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)