Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliver forvekslet med "Svindel-og-humbug"firma - hvad kan jeg gøre??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 15. May 09
Indlæg ialt: 25
Fra  PureGreen Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hjælp, hjælp! Er for 3. gang på en uge blevet kontaktet af "kunder", der siger at PureGreen har hævet penge på deres konto. Det har vi ikke! Det viser sig, at det er et eller andet skummelt firma, der sælger mirakelslankepiller - og når man først har bestilt en prøvepakke - ja, så hænger man på et abonnement. "Kunderne" siger, at der står PureGreen på deres kontoudtog - HVAD skal jeg gøre?? Ønsker bestemt ikke at blive forvekslet med den slags svindel og humbug! Kan tilføje at PureGreen er et registeret varemærke i Det Danske Varemærkeregister. Vil virkelig værdsæt jeres hjælp her :-)

Mange hilsner Helle Kloster


Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

først og fremmest, få kunden til at sende jeg kopi af de konto udtog eller rykkere de har modtaget fra det firma med slankepillerne. Undersøg så, gerne via advokat, om de overtræder beskyttelsen af jeres registrerede varemærke - og tag den derfra. Det er jo en overordentlig alvorlig sag for jer, så kør hårdt på

Gør på jeres hjemmesider og alle andre steder I er i det offentlige opmærksomme på, at I er bekendt med, at en anden virksomhed benytter samme navn til ufine forretningsmetoder og beskriv hvorledes man let kender forskel på jer og dem

venligst John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Googler man PureGreen får man Ca. 3.160.000 resultater....

 At du har reg. varemærke i DK betyder jo ikke at det er beskyttet i resten af verden.

Spørg ind til hvor de "sure" kunder har handlet, og skriv om de uheldige episoder på din hjemmeside.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 15. May 09
Indlæg ialt: 25
Fra  PureGreen Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John, Tak for dit svar. Jeg har i dag haft fat i Nets, som vil prøve at undersøge om de kan gøre noget og jeg har kontaktet de "kunder", der har henvendt sig for at høre om de vil sende kopier af kontoudtog og lignende. Jeg vil også straks tage fat på at gøre opmærksom på problematikken på vores shop og sociale medier.

Mange hilsner Helle

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)