Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valitor som kortindløser - erfaringer?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 13. Mar 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino'er

Den erfaring jeg har med S5 & Valitor er som følger:

Jeg blev ringet op af selskabet S5 grundet at jeg er medlem af D.R.C (Danmarks restauranter & cafeer) med tilbudet om at købe en terminal. Da jeg fik prisen at vide var den forholdsvis høj, sælgeren svarede så at jeg kunne få den gratis. Og gratis er jo forholdsvis billigt så jeg tænkte at den snupper jeg Big Smile

Da jeg så fik nær læst kontrakten og betingelser viser det sig, at jeg binder mig i fire år til Valitor pga. jeg "låner" terminalen. Hvis jeg vil ud af kontrakten før tid, skal jeg betale restværdien af terminalen reduceret med en 1/4 hvert år?? Selve "leje" af terminalen koster mig ca. 3750 kr. pr. år og indeholder service og andre omkostninger - men alligevel, det er en forholdsvis høj pris?

Jeg føler, at det at "låne" terminalen bliver brugt som en løftestang for at sælge selve indløsningsaftalen med Valitor. Priserne på indløsningen er også højere end eks. Swedbank som jeg har i dag og som jeg troede arbejdede sammen med D.R.C?

Er der andre der har lignende erfaringer med S5 & Valitor? Både positive/negative?

Mvh. Jyden8000 

 

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Elmar Sørensen:
Nogen der har statistik på, hvor mange betaler med Dankort, Visa Dankort og rene visakort etc.?

Vi har ca 2000 transaktioner om dagen. ca. 7,6% er rene dankort. Vores tal ligger sikkert højere end resten af danmark da vores betalinger handler om kontingenter etc til klubber og foreninger som typisk er en betaling der foretages fra en budgetkonto hvor jeg formoder at mange ikke har et visa/dankort, men blot et dankort da dette kort kun bruges herhjemme.

Som jeg ser det er det næsten værre at afslå mastercard da det er oppe på 11% af betalingerne. Men jeg tror at rent signalmæssigt vil det være katastrofalt at melde ud at man ikke tager imod dankort. Dankortet har jo nærmest kultstatus herhjemme og bliver ofte (altid fra NETS) italesat som det eneste kreditkort der anvendes herhjemme.

Nordea, danske bank, handelsbanken med flere tilbyder også indløsningsaftaler dog med diverse "krav".

Mvh

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mai-Britt :
Iflg. S5 som formidler aftalerne med Valitor skulle det alm. dankort udgå næste år. De ændres til Visakort, og så accepterer Valitor alle kort. Om det er et rygte eller sandt har jeg ingen anelse om.
det er absolut helt forkert - et rygte og mystisk at en formidler er så ringe informeret. Der er netop klar aftale i nets salges om dankort flere år frem og intet om lukning. Mener aftalen til videre siger 2018 som absolut sikkerhed hvor dankort kører videre og som er i alle fald sikret, men lukning næste år er vrøvl og mis information fra en udbyder som ikke giver mig meget tillid til dem. Underlig måde at stjæle kunder på?

I øvrigt har jeg ikke noget at udsætte dem for, men sådan må man ikke misinformere hvis de har gjort det - (og det har jeg læst flere steder)

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Knabstrup
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Nauticum ApS Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Cookie - John Hannover.

Ja, jeg har jo også fulgt med i salget af Nets og kan ikke genkende den udmelding Valitor er kommet med, så jeg afventer foreløbigt om det kan betale sig at skifte Nets ud eller ej. Indtil videre har jeg ikke set beviser for at det skulle være billigere at benytte sig af en anden udbyder.

Og så længe Nets og Teller fungerer uden bøvl, så er det spild af krudt at skifte dem ud med noget som er mindre kendt og tvivlsomt økonomisk (billigere eller dyrere?).

Tak for dit input  Smile

v.h. Mai-Britt (OnlineGruppen.dk)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)