Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valitor som kortindløser - erfaringer?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er der nogen af jer, som har erfaringer med Valitor?

De har intet oprettelsesgebyr eller årsabonnement, men de tager max 2,95% pr. transaktion. De afregner også lynhurtigt - normalt indenfor 5 dage. 

Til sammenligning koster det 1.500 kr at blive oprettet hos Swedbank og en serviceafgift på DKK 200 pr. måned, mens Teller tager 3.500 kr i oprettelse og 1.000 kr årligt.

Jeg skal bruge en kortindløser til både fysisk butik og webshop.

Høre gerne nogle erfaringer?

Fra Knabstrup
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Nauticum ApS Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Elmar Sørensen:

Hej Aminoer

Er der nogen af jer, som har erfaringer med Valitor?

De har intet oprettelsesgebyr eller årsabonnement, men de tager max 2,95% pr. transaktion. De afregner også lynhurtigt - normalt indenfor 5 dage. 

Til sammenligning koster det 1.500 kr at blive oprettet hos Swedbank og en serviceafgift på DKK 200 pr. måned, mens Teller tager 3.500 kr i oprettelse og 1.000 kr årligt.

Jeg skal bruge en kortindløser til både fysisk butik og webshop.

Høre gerne nogle erfaringer?

Hej Jan og I andre Aminoer

Jeg vil også gerne vide om der er nogen der har erfaring med Valitor.  Jeg har fået tilbudt Valitor gennem firmaet S5, som formidler aftalen.

Ved at få en aftale gennem S5 koster det 1900 kr. i oprettelse, men til gengæld mindre end 2,95% pr. transaktion - der er forskellige muligheder - og intet månedligt gebyr.  3 dages afregningstid i stedet for Tellers 28 dage.

Jeg tror det kunne betale sig at prøve og desuden vil det måske påvirke priserne hos Teller med en konkurrent yderligere.

Måske er Valitor så nyt at der ikke er nogen der har erfaringer med dem endnu ?

Tør du tage springet ?

 

 

 

Fra Dubai
Tilmeldt 28. Oct 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet med Valitor i et tidligere arbejde og vi havde et kanon godt samarbejde.

Support var hurtig og vi havde mange gode dialoger omkring diverse problemer.

De hører til på Island og hed før Visa Iceland (I husker dem måske fra Wikileaks sagen).

Hvis I har konkrete spørgsmål skal jeg forsøge at svare så godt jeg kan.

Fra Knabstrup
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Nauticum ApS Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Tak for din tilbagemelding. Jeg vil tror at jeg vil prøve dem af og se hvordan det fungerer.

Så vidt jeg kan se, kan jeg spare nogle penge ved at skifte fra Teller til Valitor.

Jeg melder gerne ind om 3 måneder og fortæller hvordan det går, hvis jeg altså indgår aftale med dem.

Venlig hilsen

Mai-Britt

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været i kontakt med Valitor, og de accepterer ikke Visa Dankort. Kun rene visakort.

Nogen der har statistik på, hvor mange betaler med Dankort, Visa Dankort og rene visakort etc.?

Fra Knabstrup
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Nauticum ApS Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Et hurtigt tjek på mine netbutikker giver et resultat på ca. 1/5 af betalingerne er ikke dankort.

Iflg. S5 som formidler aftalerne med Valitor skulle det alm. dankort udgå næste år. De ændres til Visakort, og så accepterer Valitor alle kort. Om det er et rygte eller sandt har jeg ingen anelse om.

Det viser sig desværre at min netudbyder ikke har programmeret p.t. til en Valitor overførsel, så det må jeg enten selv sørge for eller vente til det bliver så populært at det bliver et krav fra udbyderens kunder.

Jeg er ret træt af Nets og Teller, som har verdens dårligste kundeservice eller retter mangel på samme. Blot det at finde et telefonnr. på deres website er lidt af en opgave, og så beholder de pengene for mit salg i længere tid end jeg har kredit hos mine leverandører. Det er ikke rentabelt for mig.

Jeg er sikker på at hvis Nets og Teller fik flere konkurrenter, ville priserne falde gebyrerne og deres service ville blive optimeret. Lige nu har de jo næsten monopol.

 

 

Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 148
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Elmar Sørensen:
Til sammenligning koster det 1.500 kr at blive oprettet hos Swedbank og en serviceafgift på DKK 200 pr. måned, mens Teller tager 3.500 kr i oprettelse og 1.000 kr årligt.


Hej Jan. Jeg vil helt klart støtte op omkring Swedbank! Dem bruger jeg på min webshop og der er udbetaling dagen efter!
Så du har hurtigt pengene inde. Samtidig opretter de en indløsningsaftale for dig inden for en uge så det hele spiller, de hjælper med alt, og det er billigt at komme igang.

God vind!

 

www.greatskin.dk Din Online Skønhedsshop 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 172
Fra  Cardfever Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores ansøgning ligger derinde på 6/7 uge nu, vi blev lovet 1 uges behandlingstid, de har altså formået at matche Nets på det område. Jeg er bestemt ikke tilfreds så langt. 

Vh. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

M-Trade:

Jan Elmar Sørensen:
Til sammenligning koster det 1.500 kr at blive oprettet hos Swedbank og en serviceafgift på DKK 200 pr. måned, mens Teller tager 3.500 kr i oprettelse og 1.000 kr årligt.


Hej Jan. Jeg vil helt klart støtte op omkring Swedbank! Dem bruger jeg på min webshop og der er udbetaling dagen efter!
Så du har hurtigt pengene inde. Samtidig opretter de en indløsningsaftale for dig inden for en uge så det hele spiller, de hjælper med alt, og det er billigt at komme igang.

God vind!

Skal bruge en kortindløser til min færøske virksomhed, hvilket Swedbank ikke accepterer, men det lyder uden tvivl, som et godt bud til en dansk virksomhed.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Højberg:

Vores ansøgning ligger derinde på 6/7 uge nu, vi blev lovet 1 uges behandlingstid, de har altså formået at matche Nets på det område. Jeg er bestemt ikke tilfreds så langt. 

Lyder bestemt ikke godt - har du prøvet at kontakte dem, og hvad har de evt. svaret?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)