Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Special Butik i Randers

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der vil være med til at starte en livsstils butik i Randers med følgende, varer, Tøj(herre) kaffe(simpelt) kunst- vinyl(simpelt) primære kerne produkt er tøj, fra små leverandøre der ikke er i byen i forvejen.  

Jeg har masser af erfaringen, har haft egen butik før, og har samlet 16 års erfaring med tøj -  men mangler lidt kapital.

Randers er en by fyldt med kæde butikker, der ikke skiller sig ud, potentialet er der, og lokaler er der nok af. 

Ring gerne på 29851979 så uddyber jeg 

MVH

Jesper 

Tilmeldt 23. Aug 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Er du kommet igang med din ide?  ...  Hvis ikke så skriv mig lige en mail på mail@dandeal.dk.

Gert

Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

HOLM1979:

Er der nogen der vil være med til at starte en livsstils butik i Randers med følgende, varer, Tøj(herre) kaffe(simpelt) kunst- vinyl(simpelt) primære kerne produkt er tøj, fra små leverandøre der ikke er i byen i forvejen.  

Jeg har masser af erfaringen, har haft egen butik før, og har samlet 16 års erfaring med tøj -  men mangler lidt kapital.

Randers er en by fyldt med kæde butikker, der ikke skiller sig ud, potentialet er der, og lokaler er der nok af. 

Ring gerne på 29851979 så uddyber jeg 

MVH

Jesper 

Håber du er kommet igang med idéen. Alt efter hvad slags kunst du sælger, har jeg en række plakater på lager (sort baggrunds farve) som jeg lidt søger at få ud på markedet. Kunne det have interesse kan jeg sende nogle billeder.

Mvh.

projektmageren Fredskov

Art of Fredskov

http://fredskov.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)