Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WordPress: Gode råd om SEO søges til website

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Poul Madsen:
Det er jeg helt enig i, men det kommer an på, hvem man spørger. Oprindelig sørgede jeg for kun at have www, men blev advaret om, at "uden" manglede. Jeg har hørt for og imod.

Ja, både med og uden www skal virke, men det skal sættes op med et 301 redirect, så f.eks. www.apoma.dk redirecter til apoma.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Kongsfelt:

Hvis ikke det her lyder som om du rådgiver omkring SEO, så ved jeg ikke lige hvad?

Det tog jeg i mig! Jeg ændrede ordlyden i mit indlæg, men du var for hurtig.

Fra 4200
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 137
Fra  Gittes Hjemmesider Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Kongsfelt... jeg synes din hetz mod trådstarter er usmagelig, og jeg er ret sikker på, den er imod Aminos politik om, at man ikke at hænger navngivne virksomheder ud.

Heldigvis kan trådstarter give svar på tiltale, men der sidder nok nogle derude som ikke tør stille "dumme" spørgsmål i forum af frygt for at få deres virksomhed og hjemmeside gennemhejlet af dig og blive slået i hartkorn med plattenslagere og amatører.

Tsk tsk!

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Gitte

Nu er jeg bestemt ikke enig i at det er en hetz - og jeg har ikke kaldt trådstarter for en plattenslager, men sagt at der er mange af dem i branchen, hvilket der næppe er nogen med kendskab til SEO branchen der er uenige i... 

Derimod har trådstarter jo netop ændret ordlyden på sin hjemmeside, så der ikke står at han rådgiver om SEO længere, men at han gennemgår konkrete ting som "nøgleord, meta tags og links (SEO elementer)", hvilket jeg ikke er et sekund i tvivl om at Poul Madsen kan gøre - og gøre ganske godt endda. 

Derudover kom jeg med konkrete råd/svar til Poul Madsen, da først Poul Madsen fik gjort det klar at det var en misforståelse at det stod som om han rådgav konkret om SEO. F.eks. med links til en SEO guide til wordpress samt forklaring af hvordan man løser "med www og uden www" problematiken.

Er det blevet set som en hetz, så beklager jeg - for det var ikke meningen. Men som jeg nævner er der så mange brodne kar i SEO branchen og mange der bliver snydt både på amino og andre steder at jeg synes det er fair at råbe op, når nogen lover noget de tydeligvis ikke kan holde.

I det her tilfælde var det heldigvis bare en tekst på Pouls hjemmeside der kunne misforståes - det kan ske for alle. Og beklager meget, hvis nogen synes jeg var for hård i tonen.

MVH Mikkel

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Poul Madsen:
Det er jeg helt enig i, men det kommer an på, hvem man spørger. Oprindelig sørgede jeg for kun at have www, men andre advarer om, at "uden" mangler. Jeg hører for og imod.

Det tror jeg ikke du gør. Den ene skal redirectes til den anden, og det tror jeg ikke du finder nogle seriøse SEO´er der ikke mener. Altså de skal begge to kunne bruges, men siden må ikke kunne vises med begge. Så en 301 på den ene, så er du kørende.

Fra 4200
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 137
Fra  Gittes Hjemmesider Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Kongsfelt:
Er det blevet set som en hetz, så beklager jeg - for det var ikke meningen. Men som jeg nævner er der så mange brodne kar i SEO branchen og mange der bliver snydt både på amino og andre steder at jeg synes det er fair at råbe op, når nogen lover noget de tydeligvis ikke kan holde.

Helt i orden, jeg forstår dig godt, måske havde en privat henvendelse til trådstarter omkring ordlyden af hjemmesiden været mere på sin plads. Det er rigtig ærgerligt, at mange bliver snydt på Amino, men der er en klar politik på området, og hvis du vil advare andre om brodne kar, så skal nok gøres i et andet forum eller et andet regi. 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)