Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WordPress: Gode råd om SEO søges til website

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har arbejdet på WordPress for at lære det at kende og har bl.a. lavet denne site,

apoma.dk/irland

Den er gal med URL'erne og sikkert også meget andet, og den bliver ikke set, så jeg vil spørge jer om feedback og gode råd til, hvordan jeg forbedrer sidens chancer for at blive set.

Tak på forhånd!

Fra København NV
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 5
Fra  Hvidevarekonsulenten Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv :

screamingfrog.co.uk

Dumt navn, men du får mange oplysninger gratis.

Men du har ret din URL skal rettes, man lander midt i det hele på din landingpage /irland og din home page hedder noget med id 22, det kan du nemt bytte om.

Mvh.
Carsten
Fra København NV
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 5
Fra  Hvidevarekonsulenten Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen,

Du skriver på Apoma.dk at du rådgiver om SEO og
alligevel søger du råd her på Amino, hvordan hænger det sammen ?

Er det bare for at få indlæg ?

Mvh.
Carsten
Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, det virker bestemt ikke seriøst, når nogen skriver at de kan rådgive om SEO og så ikke selv har styr på det absolut mest basale. På din side, ja URL'erne skal på plads, men hvad med andre helt basale ting som title og meta description tags?

Og tag din egen side, der svarer både med og uden www, hvilket giver DC...

Det er ting du selv burde have 100% styr på, hvis du selv påstår at du rådgiver om SEO. 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Kongsfelt:

Ja, det virker bestemt ikke seriøst, når nogen skriver at de kan rådgive om SEO og så ikke selv har styr på det absolut mest basale. På din side, ja URL'erne skal på plads, men hvad med andre helt basale ting som title og meta description tags?

Og tag din egen side, der svarer både med og uden www, hvilket giver DC...

Det er ting du selv burde have 100% styr på, hvis du selv påstår at du rådgiver om SEO. 

Yes

Fra København NV
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 5
Fra  Hvidevarekonsulenten Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, jeg ville kun hjælpe med de mest banale ting, og siger ikke jeg er SEO ekspert.

Med tak for hjælpen med DC det vil jeg få rettet.

Mvh.
Carsten
Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Min kommentar var nu ikke rettet mod dig, men mod Poul Madsen :-)

Din side redirecter helt som den skal fra www med 301 redirect til uden www.

\Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Gellin:
Hej igen,

Du skriver på Apoma.dk at du rådgiver om SEO og
alligevel søger du råd her på Amino, hvordan hænger det sammen ?

Rolig nu - og tak for de mange stjerner! Jeg ved ikke, hvem det er, der er så gavmild.

SEO er mange ting. Frontend og backend.

Jeg ser mange hjemmesider, og jeg kan se, at mange folk ikke bruger description-tags. De bruger ikke <hx>-overskrifter. Det samme gælder brug af nøgleord og ankertekster. De bruger ikke eksterne links. En del webshop-ejere udelader tekst på siderne.

Det betyder ikke, at jeg ikke kan lære af andre. Jeg skriver heller ikke, at jeg er SEO-ekspert, men jeg bruger den del af SEO, som jeg forstår. Og det kan jeg jo godt fortælle videre.

Hvis en kunde gerne vil have mere om SEO, er det tilladt at forklare, at jeg har mine begrænsninger. Det er helt tilladt at henvise til en SEO-ekspert. Hvor mange forventer, at en web designer er skrap til både WP, Prestashop OG Magento - eller er skrap til samtlige facetter af WP?

Jeg er ny inden for WordPress, og SEO-delen af WP vil jeg gerne lære. Det er derfor, jeg spørger her.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Kongsfelt:

Og tag din egen side, der svarer både med og uden www, hvilket giver DC...

Det er jeg helt enig i, men det kommer an på, hvem man spørger. Oprindelig sørgede jeg for kun at have www, men andre advarer om, at "uden" mangler. Jeg hører for og imod.

Carsten Gellin:
Prøv :

screamingfrog.co.uk

Men du har ret din URL skal rettes, man lander midt i det hele på din landingpage /irland og din home page hedder noget med id 22, det kan du nemt bytte om.

Det er lige nøjagtig sådan noget, jeg gerne vil have rettet. URL-feltet er let nok, men jeg skal ikke begynde at pille ved det, førend jeg forstår, hvad jeg har med at gøre.

Jeg vil prøve screamingfrog.co.uk. Tak for rådet.

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Poul Madsen:

SEO er mange ting. Frontend og backend.

Jeg ser mange hjemmesider, og jeg kan se, at mange folk ikke bruger description-tags. De bruger ikke <hx>-overskrifter. Det samme gælder brug af nøgleord. En del webshop-ejere udelader tekst på siderne.

Ja og offsite osv. men det ændrer ikke på at noget af det du på din egen side viser at du ikke har styr på er det absolut mest basale. Du bruger heller ikke selv de basale ting du nævner som f.eks. description tags på din egen side med undtagelse af forsiden. 

Poul Madsen:
Det betyder ikke, at jeg ikke kan lære af andre. Jeg skriver heller ikke, at jeg er SEO-ekspert - jeg skriver heller ikke, at jeg rådgiver om SEO, som Carsten påstår. Jeg lærer om SEO på Amino, på YouTube-videoer m.m.

Hvis ikke det her lyder som om du rådgiver omkring SEO, så ved jeg ikke lige hvad?

Poul Madsen:
I behøver ikke hjælpe, men I behøver heller ikke sidde som gribbe og vente på, at nogen kvajer sig! Det virker, som om en/flere her har set sig ond på mig og benytter chancen.

Sorry, men den branche er så fuld af amatører der forsøger at fremstå som eksperter og deciderede plattenslagere at man er nødt til at råbe op...

Poul Madsen:
Jeg er ny inden for WordPress, og SEO-delen af WP vil jeg gerne lære

Helt fint, men SEO er det samme uanset hvad system du bruger - hvis det er det tekniske i WP du gerne vil lære, så er det helt fair. Se f.eks. http://www.jonathanlindahl.dk/on-page-seo/ - som tager dig igennem alt det basale tekniske SEO i WP og lidt til...

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)