Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopify på dansk??

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :D

 

Jeg overvejer at starte en simpel webshop i shopify.

Men jeg tænker på hvordan det er muligt at lave siden på dansk? De her skabeloner/themes er alle på engelsk- eller kan man finde en side med shopify på dansk, hvor temaerne er dansk, selve shopify hjemmesiden er på dansk?

 

Jeg tænker det ville være meget nemmere at finde ud af at lave siden, hvis "dashboard"/kontrol panelet er på dansk?

 

Håber i måske kan hjælpe mig lidt videre :D

 

Venligst

Natascha

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Natascha,

Det er muligt at oversætte alt i Shopify, lige gyldig hvilket tema du vælger. Noget er lettere at ændre end andet, og det kan kræve en smule ekspertise indenfor programmering, hvis alt skal oversættes.

Så et tema behøves ikke at være på Dansk, når du køber det.

Jeg håbet, at jeg gav svar på dit spørgsmål!

Mvh Emil Christoffersen

Fra Gelsted
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 129
Fra  the goldwhale Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Natascha.

Det er utroligt nemt at oversætte det hele i shopify. Jeg har aldrig lært at kode, men med kun meget meget lidt hjælp til de allersværeste ting har jeg oversat hele mit eget site i shopify :)

Hav en god dag :-)

Konceptudvikling laves bedst hos the goldwhale.

Tilmeldt 4. Oct 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak Big Smile

 

Nok dumt, men man kan ikke indstille proget til dansk i selve "kontrolpanelet, når man sidder og arbejder med det?

Og kender i evt. nogle gode guide/tutorials, som gyuider dig igennem processen?

 

Igen, mange tak :D

Fra Gelsted
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 129
Fra  the goldwhale Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg ikke du kan, nej :-)

Mht guides og tutorials så prøv dig frem, det er meget enkelt :-) Ellers så skriv til mig :)

Hav en god dag :-)

Konceptudvikling laves bedst hos the goldwhale.

Fra København
Tilmeldt 12. Oct 13
Indlæg ialt: 36
Fra  GreenCreative Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Andreas også siger, så er det utroligt intuitivt - men hvis du sidder fast, så endten spørg herinde, eller se nogle videoer på youtube - der skal nok være massere der forklare hvordan man sætter shopify op :)

Nysgerrig på 3D print? - Kig forbi GreenCreative

Fra Herning
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 71
Fra  Webshipr.com Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tazzerr,

Jeg er ivrig efter at høre om du kom godt igang med Shopify, og om du fik en shop op og stå på platformen?

Vi er altid friske på at give en hjælpende hånd hvis du oplever problemer. 

Fra Kibæk
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 2
Fra  janniesgalleri.dk Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Jeg vil gerne i gang med at lave en lille webshop i shopify, men jeg er i tvivl om hvordan man kobler betaling på hjemmesiden. Er det svært? Kan jeg gøre det selv, eller kræver det en rigtig IT nørd..?

Hvilken betaling bruger du? - og hvorfor?

Jeg overvejer paypal, mobilpay og bankoverførsel, men er meget i tvivl om fordele og ulemper.. Håber du kan hjælpe mig lidt, eller andre med erfaring kan byde ind.

Mange hilsner Jannie 

Fra Gelsted
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 129
Fra  the goldwhale Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannie.

Det er relativt nemt at koble betalingssystem til ens hjemmeside i shopify. Jeg har i hvert fald selv gjort det Smile1

Jeg bruger Paymill og er tidligere bruger af paypal. Grunden til at jeg bruger paymill nu er, at jeg endnu ikke har mange bestillinger, og at det ser meget mere professionelt ud end paypal. Mange danskere er ikke trygge ved Paypal.

Bankoverførsel er en besværlig måde at gøre det på. Vil anbefale paymill og paypal Smile1

Hvis du skal have hjælp af nogle dygtige unge mennesker, der har 100% styr på shopify og ikke koster alverdens, så kontakt www.seen.dk - Sebastian Stoll. Bare sig at du er sendt dertil af mig Smile1

Hav en god dag :-)

Konceptudvikling laves bedst hos the goldwhale.

Tilmeldt 24. Mar 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Jeg har læst din besked til Tazzer og ville høre om du er Shopify expert :-)? Jeg sidder selv nogle gang - OG SPECIELT efter opdateringen, fast og kan ikke rigtig finde ud af tingene mere :-(.

Håber du kan hjælpe? 

MVH

Stine

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)