Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver jeg en god pitch?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

jeg skal lave en pitch for at få en investorer med på vognen, og jeg tænkte på om der var nogen som havde nogle gode ideer til hvordan man kan lave sådan en pitch?

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Words Alive Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mathias,
Hvad arbejder du med, og hvad er dit produkt? Ved ikke endnu om jeg kan hjælpe, men vil gerne høre mere.

Vh
Ditte
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

pitch synes jeg er meget individuelt i sin præsentation - men jeg kan godt sige lidt om hvad rigtigt mange investorer godt vil vide lidt om og det kan du se i INVESTORRÅD - Selve præsentationen laver du som du føler for Smile

god vind

John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 180
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu har jeg netop selv gennemgået et forløb med investorer hvor jeg skulle pitche flere gange for forskellige mennesker. Det endte med at de investerede i min virksomhed, så noget må jeg have gjort rigtigt.

Jeg ville sige at du bør starte ud med en kort opsummering af dit koncept på ca. 20-30 sek. Som skal skabe deres interesse. Forklar derefter markedet og de nuværende løsninger. Næst kommer du ind på din løsning igen mere beskrevet og ligger vægt på hvor meget bedre dit er fordi fordi fordi indtil det bare lyder som om det er en no brainer. Gennemgå derefter jeres kompetencer og de behov i har kapital mæssigt.

Det er vigtigt at ende positivt! Så efter at have gennemgået behovet, kom da ind på din forventet indtægt de kommende år og forklar evt. Nye muligheder for indtægtskilder ssåde ser dollar tegn i øjnene!

Til sidst opsumer hvor fantastisk dit koncept er og at de har muligheden for at være med.

Generelt godt råd

1. Fortæl dem hvad du gerne vil fortælle
2. Fortæl dem
3. Fortæl hvad du har fortalt.

Fokus vil jeg vægte på at man starter og slutter positivt for investoren så det negative med de penge de skal smide betyder mindre ;-)

Og så skal du være hurtig til dine svar på deres spg. Og ikke tvivle dit produkt overhovedet!

Skrevet fra mobil, så undskylder korte linjer og evt. Tastefejl

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

SteffenM:
Nu har jeg netop selv gennemgået et forløb med investorer hvor jeg skulle pitche flere gange for forskellige mennesker.
dit link til vuuh group ApS giver ikke så meget, men ville du være ked af at give et CPR så man kunne lære dit gode firma at kende - det er altid lettere for at forstå baggrunden. Søgning på Vuuh group ApS gav ikke noget så derfor besværer jeg dig

(jeg er enig i dit skriv i øvrigt )

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 180
Fra  Vuuh Group ApS Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Min virksomhed er under stiftelse efter at have modtaget funding fra sdti :-)

Den kommer derfor først som vi bevæger os ind i november, med opstart 1/12.

Tilmeldt 26. Sep 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger mange tak for alle de gode svar!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)