Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner, sparring og gode råd søges til opstart af legetøjs-outlet

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra 3460 Birkerød
Tilmeldt 14. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Fra  Legeriget.dk Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har et brændende ønske om at importere nøje udvalgte kvalitets legetøjs- og hobbyartikler til DK primært fra Østen.

Min overordnede plan er et outlet i industrikvarteret i Birkerød, lidt nord for København hvor varerne bliver afsat til en lav men bæredygtig pris. En webshop skal også være med til at omsætte varerne.

Jeg har ingen tidligere erfaring med import, men jeg har brugt længere tid på at sætte mig ind i reglerne og har et mindre netværk at trække på.

Jeg har førhen beskæftiget mig med markedsføring og salg af fødevareemner til detailhandelen og har derfor god indsigt i B2C.

Jeg er på udkik efter en partner som måske går med en lignende idé, kan lide min idé eller som bare ser en spændende mulighed for at kombinere sit eget produkt med salg af legetøj/hobbyartikler fra et outlet.

Evt. En som allerede har en webshop og ønsker et sted at have lager og showroom/salg.

Erfaringer med import fra østen, opstart af virksomhed, regnskabsføring, webshop mm., er alle kompetencer som vil blive værdsat.

Jeg vil også sætte stor pris på input, ideer og gode råd fra alle jer kyndige Aminoer.

Som person er jeg fuld af gode ideer, løsningsorienteret, serviceminded, humoristisk og pålidelig. Jeg er 36 år, gift, er mor til 2 (5 og 7 år) og har opbakning på hjemmefronten til at kaste mig ud i ovenstående eventyr.

Jeg håber at få feedback og kontakt til en masse spændende mennesker her på siden.

De bedste hilsner fra

Karen B.

Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karen,

Det lyder rigtig spændende. Jeg har opbygget et anderledes online legetøjskoncept som jeg er ved at sælge pga. manglende tid. Det kunne måske være interessant for dig at overtage. Der medfølger også et mindre varelager af legetøj. Vil du skrive din email, så kan jeg sende dig mere info.

Mvh

Lars

Fra 3460 Birkerød
Tilmeldt 14. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Fra  Legeriget.dk Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Tak for dit svar. Jeg vil sætte stor pris på en mail fra dig med mere information.

Min e-mail er legeriget@gmail.com

Med venlig hilsen

Karen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)