Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan slår man en Google+ profil sammen med en Google+ side?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har netop overtaget administrationen af en lille virksomheds Google-plus-konto.

Denne virksomhed har en Google-plus-profil og en Google-plus-side - begge i virksomhedens navn/brand.

Det virker som en usmart ide med to profiler/sider, men hvordan slår jeg dem sammen, så det kun er Google-plus-siden der er tilbage?

(jeg er admin af virksomhedens Google-plus-side via min egen personlige profil)

Mvh

Ann

 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har overtaget administrationen, burde du så ikke være mere inde i Google+ ?
Det svarer til at jeg overtager administrationen af en prestashop webshop og spørger Amino om hvordan man opretter et produkt...

Desværre er jeg heller ikke nok inde i Google+ til at kunne svare dig på det spørgsmål.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

@Jens - Tjoh, det kan man sige, men dette er temmelig teknisk. Min opgave er at synliggøre virksomheden via deres Google-plus-side..men de har en profil der rangerer på det samme brand..det er en udfordring jeg ikke har kunnet finde svar på, hvordan man løser effektivt og nogenlunde elegant - efter flere timers søgen.

Og selvom du slår dig op som webdesigner med ekspertise indenfor et bestemt sprog (eller hvad ved jeg), så betyder det vel heller ikke du kan det 100% korrekt. Skal man kunne noget 100% for at kunne hjælpe andre? (retorisk)...man søger jo netop hjælp i sit netværk, når man støder ind i et problem man selv har problemer med at løse eller gerne vil have andres mening om..

Og nej, din analogi med Prestashop holder ikke..måske hvis der var nogle avancerede ting som fx at flytte 1000 produkter fra en gammel Dandomain webshop over til den nye webshop du laver via en kommasepareret fil (nu VED jeg ikke om det er svært, men det var det sværeste jeg kunne komme i tanker om...), så kunne det måske være sammenligneligt....

Nå, der tabte jeg lige hovedet - synes bare indlægget var så ukonstruktivt som noget kan være..

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ann:

@Jens - Tjoh, det kan man sige, men dette er temmelig teknisk. Min opgave er at synliggøre virksomheden via deres Google-plus-side..men de har en profil der rangerer på det samme brand..det er en udfordring jeg ikke har kunnet finde svar på, hvordan man løser effektivt og nogenlunde elegant - efter flere timers søgen.

Og selvom du slår dig op som webdesigner med ekspertise indenfor et bestemt sprog (eller hvad ved jeg), så betyder det vel heller ikke du kan det 100% korrekt. Skal man kunne noget 100% for at kunne hjælpe andre? (retorisk)...man søger jo netop hjælp i sit netværk, når man støder ind i et problem man selv har problemer med at løse eller gerne vil have andres mening om..

Og nej, din analogi med Prestashop holder ikke..måske hvis der var nogle avancerede ting som fx at flytte 1000 produkter fra en gammel Dandomain webshop over til den nye webshop du laver via en kommasepareret fil (nu VED jeg ikke om det er svært, men det var det sværeste jeg kunne komme i tanker om...), så kunne det måske være sammenligneligt....

Nå, der tabte jeg lige hovedet - synes bare indlægget var så ukonstruktivt som noget kan være..

Hej Ann.

Ja, du må undskylde hvis jeg var lidt kort for hovedet i mit svar på dit indlæg. Det var måske ikke så konstruktivt.

Måske rammer analogien heller ikke helt præcist, men Google+ er jo ikke lige så omfattende som Prestashop, PHP, JavaScript eller lignende og jeg tænkte derfor at det var modigt at tage en kunde indenfor en genre man ikke helt kender godt nok.

Det ville jeg netop sammenligne med at jeg, som koder, tager en kunde ind med tilbud om webdesign.

Lad os se på et mere konstruktivt svar nedenunder her :-)

Der må være nogle guidelines gennem google selv. De plejer at forklare ganske godt hvad man kan og bør gøre i forbindelse med deres egne produkter, som fx. adsense, adwords og andre.

Se eventuelt denne artikel: http://mashable.com/2012/07/12/google-merge-accounts/

Venlig hilsen Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 125
Fra  novicell Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ann,

Måske har du fået lidt mere styr på din Google konto og de tilknyttede profiler.

Men jeg vil her gerne hjælpe dig lidt på vej, hvis du stadig har brug for hjælp til at forstå sammenhængen.

Jeg har netop skrevet en hands-on guide, som pt ligger som Whitepaper på Novicell og kan hentes gratis. Med denne komplette guide får du de bedste forudsætninger for at oprette og optimere dine Google profiler. Dermed vil du skabe bedre resultater på Googles domaine og få bedre visninger i Google søgereusultater (SERP).

Du skal have styr på følgende Google profiler:

- Google Places Listing (Google virkshedsregister)

- Google+ Local (Google lokale virksomhedsside der knytter Places med social)

- Google+ Page (social virksomhedsside. Googles svar på en Facebook side)

Men her svar på dit spørgsmål omkring sammenlægning af dine Google profiler:

Google har netop gjort det muligt at sammenlægge en virksomheds Google+ Local side med en Google+ Page side: Jeg har skrevet en udførlig guide til hvordan du gør dette step by step. Bliv klogere her: http://www.novicell.dk/blog/2014/juni/slaa-dine-googleplus-konti-sammen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)