Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler i en medarbejder?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg prøvet steder, så nu var turen af naturlige årsager også kommet til Amino.

Jeg er et stort ordensmennesker der godt kan lide der er struktur på det jeg laver, og hellere vil forstår opgaven 100% end at lave det om flere gange. Jeg er en af de iretterende personer der går rundt i butikkerne og retter på varene hvis der kun er én dåse forrest men mange bagved. Så for mig er det vigtigt med en struktur og en naturlig flair for hvornår varene trænger til en kærlig hånd.

Jeg har tidligere arbejdet hos HTH Gør det selv øst hvor jeg var lagermedarbejder hvori jobbet bestod i at plukke, pakke og sende GDS køkkener til vore kunder i sverige. Fra tid til anden stod jeg også i udleveringen hvor de danske kunder fik udleveret deres plukket køkkener eller kom forbi hvis de manglede en reserve del til deres køkken.

Omgangen med kunderne var det jeg nød mest, at give dem en god oplevelse når de skulle hente deres køkkener eller hvis de havde en klage. For at give kunden forståelsen for, at man lytter til deres klager skaber også en god stemning og vil gøre, at kunden nemmere vel vælge netop dette firma igen.

Selv hedder jeg Kim, jeg er 27 år og bosat på Amager. Jeg er far til en pige på 5 som jeg har hver anden weekend. Min tid går meget med fodbold som er min helt store interesse, derudover har jeg en stor passion fra grafisk arbejde som jeg også bruger en del tid på. Rent musikalsk er jeg kæmpe fan af bandet Queen.

Det jeg søger arbejde i er stort set alt, men grundet en personlige historie fravælger jeg helst tele-support og kasse arbejde som man kender fra brugsen mm.

/Kim Christiansen
+45 5362 3530 

Fra Lyngby
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Næstved
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke skrive til dig?

Fra Lyngby
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)