Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Motivationen vokser mere og mere!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 31. Jul 12
Indlæg ialt: 48
Fra  Komtil I/S Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Amino'er!
For ca. 6 måneder siden, sad en kammerat og jeg og legede med idéen at udvikle apps. Jeg havde haft idéen i et halvt års tid men havde ikke viden nok til at programmere, min kammerat kunne kode i flere sprog dog ikke objectiv C eller java så det var en udfordring for begge af os.
Vi udvikler en app der hedder 'Jeg Har Aldrig' og finder ud af det er noget vi super godt kunne lide og lave.
Vi sætter os ret hurtig for, at den næste app vi skal lave skal være mere kompliceret end bare at skifte teksten ud som vi gjorde i 'Jeg Har Aldrig'. 1 måned senere havde vi udviklet app'en Drunkling.
Vores mål var at Drunkling skulle være den bedste drukspils app i Danmark. Vi gik fra at have udviklet en app på 20 linjers kode til 1 måned senere at have udviklet  Drunkling på 1500 linjers kode.
Drunkling er vores lille hygge projekt og bliver stadigvæk udviklet lidt på når tiden er der. Men efter at have lavet lidt kunde opgaver og Drunkling tilrettelser i 2-3 måneder besluttede vi os for at lave et stort system, systemet skal kunne hjælpe diskoteker med at trække flere kunder til og hjælpe med lidt af det administrative arbejde.
Vi er nu 19 dage og 6 timer fra lanceringsdagen på diskoapp og arbejder i døgn drift for at færdiggøre systemet til 1 november.
På 6 måneder er der sket meget:
  • 'Jeg Har Aldrig' ligger nu på 4 pladsen i gratis hitlisten i AppStore og har næsten 50.000 downloads i AppStore og Google Play
  • Drunkling bliver omtalt i appnyt og promoveret via et diskotek i Vejle
  • http://diskoapp.dk er ved at blive færdig udviklet og er allerede solgt til nogle diskoteker
Hard work pays off – Glæder mig til at fortælle jer hvor vi er om et år!

Fra Odense
Tilmeldt 7. Oct 12
Indlæg ialt: 12
Fra  budget123 Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick, rigtig godt gået. Spændende at følge. Husk nu, ha det sjovt samtidig og tænk langsigtet.. :-)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er sku godt gået. Det er altid rart at se sine projekter kommer ud i den "rigtige" verden og blive brugt af andre. du/ skal bare klø på og så kommer hele verden til at bruge jeres app´s :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)