Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Professionel produktvideo

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Sep 13
Indlæg ialt: 49
Fra  Pavoscreen Scandinavia Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære aminoer,

Jeg har brug for en professionel produktvideo til mit produkt.

Der er tale om en eksklusiv skærmbeskyttelse i hærdet og lamineret Corning® Gorilla® glas.
I videoen skal det fremvises, hvor let det monteres, lidt ala denne video: (mit eget forsøg) ">http://www.youtube.com/watch?v=yDRyfiaHjpI
Derudover skal der laves en droptest og en hammertest.
Hvis du kan lave voiceover, vil dette være et kæmpe plus.


Send mig et tilbud på support@pavoscreen.dk
På forhånd, tak!

Venlig hilsen
Christian 

Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 57
Fra  BB Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Vi laver professionelle produktvideoer - typisk for lidt større virksomheder. Se et eksempel her (scroll lidt ned).

Det er en okay video du har fra producenten på din side - for langt, alt for 80'er-agtig teksteffekter og dårlig musik, men produktet fremvises faktisk ikke helt dårlig i den.

Hvis du gerne vil holde prisen ned er en oplagt mulighed at du bare får os eller et andet filmselskab til at klippe den om for dig og lægge dansk speak samt bedre musik og gode tekster ind etc.

Det kræver, at du kan få tilladelse af producenten til omklip samt adgang til filmfilen i et stort format. Men dét ville være en relativt billig løsning for dig.

Med venlig hilsen
Christian B

 

Bird & Beenfeldt leverer film- og videoproduktion i høj kvalitet. Corporate videos, reklamefilm, profilfilm m.v.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Sep 13
Indlæg ialt: 49
Fra  Pavoscreen Scandinavia Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian B,

Tak for dit svar!

Ja, du har ret i, at produktvideoen på min side er meget forældet - men jo, produktet fremvises meget fornuftigt.

Jeg kan sagtens skaffe videoen i en høj opløsning. Jeg har nogle andre ting jeg gerne vil have med i den såsom droptest og en mere detaljeret montering - er dette noget I kan klare?

Dvs. der skal klippes i den originale, laves voice over, filmens en droptest og montering. 

Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 57
Fra  BB Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Det kan vi sagtens. Spørgsmålet er, om du lidt 'skyder gråspurve med kanoner' ved at vælge os til så 'lille' en opgave. Det kommer an på dine forventninger til videoen og dit budget. Jeg sender dig en mail så kan vi lige tale om det. Smile

Med venlig hilsen
Christian 

Bird & Beenfeldt leverer film- og videoproduktion i høj kvalitet. Corporate videos, reklamefilm, profilfilm m.v.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Christian 

Det er nu ved at være lang tid siden, at du postede, at du har brug for en produktvideo.

Jeg har dog været inde og se på din hjemmeside, at det falder mig ind, at du højst sandsynligt stadig ligge inde med samme gamle film, som da du sidst var på udkig. 

Hvis du stadig leder efter at få produceret en produktvideo, så kan vi hos Founthouse levere dig en produktvideo som har til formål at præsentere og sælge dine glas bedst. 

Founthouse er et reklamebureau og vores speciale er i videoproduktioner. Vi er derfor ikke bare et mediebureau, men er langt mere interesseret i at hjælpe dig til en strategisk stærkere branding, end at levere et hurtigt fix med bare endnu en produktvideo. For os er det vigtigste, at vores ydelse skaber resultater for vores kunder - til alle budgetter. Kig endelig forbi vores hjemmeside og se, hvad vi er for en størrelse, og hvis du finder det interessant, så sidder vi klar til at fortsætte dialogen. - Og selvfølgelig kan vi producere en voice-over :) Med venlig hilsen Rasmus Bernburg R. Schultze, adm. partner & producent v/Founthouse rsc@founthouse.com +45 50 50 60 29
Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Sep 13
Indlæg ialt: 49
Fra  Pavoscreen Scandinavia Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Tak for din opmærksomhed.
Vi har dog fået lavet en produktvideo, som du også kan se på vores forside, under produktvideoer eller under de specifikke produkter.

Jeg synes egentlig at videoen er meget god, men savner lidt "dansk kvalitet" ind over. Videoen er nemlig blevet produceret i Kina - dog til en forholdsvis lav pris ifht. danske selskaber.

Som noget helt nyt, har vi fremstillet et full size glass til iPhone 6 og 6 Plus, som jeg synes vi mangler en god produkt video til. Måske I kan hjælpe med dette?

Venligst,
Christian 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian 

Tak for dit svar.

Jeg var åbenbart lidt for hurtigt og så kun en enkelt video :)

Vi vil selvfølgelig gerne hjælpe dig med at producere en produktvideo til jeres nye produkt, som når de målsætninger, som i forventer, at sådan en video skal kunne levere.

Jeg vil foreslå, at vi snakkes ved på den anden side af weekenden, så vi kan finde ud af, hvad jeres forventninger er og om i kan se os indfri dem. 

Om vi kan matche kinesiske priser, må vi finde ud af, men den danske kvalitet er vi garant for Wink

Du skal være velkommen til at sende mig en mail på rsc@founthouse.com, så kan vi aftale nærmere.

Med venlig hilsen

Rasmus Bernburg R. Schultze

Adm. partner & producent v/Founthouse

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Sep 13
Indlæg ialt: 49
Fra  Pavoscreen Scandinavia Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Ja, lad os tale ved efter weekenden. Jeg smider dig lige en mail :-)

God weekend

Venligst,
Christian Leth 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)