Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til webshop af danske samt udenlandske mærker

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er en 28 årig kvinde med en masse branche erfaring som nu gerne vil åbne mit eget og søger dermed en partner som vil sætte et spændende koncept op med mig.

Jeg har rejst en del i USA og Japan og har dermed opstøvet nogle lækre mærker som kunne falde i god jord hos de danske modebevidste forbrugere. Jeg arbejder pt selv i et af danmarks mest fremadrettet gående virksomheder og kan se en stor efterspørgsel på udenlandske varer. 

Min drøm er at åbne en webshop som skal kunne forhandle tøj og accessories både til mænd og kvinder, men primært med mærker som man ikke kan få i Danmark. Der skal self også være nogle populære mærker som kunne virke som et trækplaster i starten. 

Til dette projekt søger jeg en partner som er interesseret indenfor mode og gerne kendskab til branchen, men gerne også kendskab til handel, PR og markedsføring - jeg har ikke den helt store kundskab til markedsføring osv, så det skal helst være en som kunne supplere mine mangler og omvendt. Også skal der være 110% drivkraft og engement!! 

Jeg har 8 års erfaring indenfor modebranchen med henblik på salg og indkøb, service, mercendaise og prodjektledelse. 

Hvis dette fanger din interesse, så skriv gerne en PB! 

Tilmeldt 8. Jul 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan jeg ikke give dig et kald? :) evt. gi mig et kald på 26709616!

//Vivi Bang

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder ufattelig spændende også fordi jeg er dybt fascineret af Japan og USA.

Jeg har parfumer i sortiment og ved ikke om det er noget der kunne være interessant.

Du skal være velkommen til at smide dine kontaktoplysninger i PB eller mail: mark@parfume-s.dk også kan vi tage den derfra.

God vind :),

Mvh Mark

Tilmeldt 30. Dec 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har sendt dig en personlig besked, hvis denne tråd stadig er aktuel for dig.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)