Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af tøjvirksomhed - produktion og pris?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

En ven og jeg er ved at starte vores egen tøj virksomhed. Vi mangler svar på et par spørgsmål og det håber jeg at nogle af jer kan hjælpe os med! 

Vi har navnet, logoet, og design til 3 t-shirts til herre, og 3 til dame og vi har også design til 1 sweatshirt til herre og 1 til damer. 

vi vil gerne starte med at producere få stykker tøj, for at se om der er salg i vores design, og det skal helst være i Danmark, så vi ikke skal rejse langt for at tjekke vareprøverne.

Er der nogle af jer, der har kontakter til en virksomhed her i Danmark, hvor der er muligt at producere få eksemplarer af tøjet, så vi ikke skal købe 500 stk, og så kun kan sælge 4? 

Der ud over skal vi også finde et sted der kan lave tryk på vores tøj, er der nogle af jer der har kontakter til et tryk firma? 

Jeg håber virkelig i kan hjælpe! 
På forhånd tak!

/Sara K. S.  

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen :) 

Jamen det lader sig jo gøre men i skal nok ikke forvente andet end at de første "prøver" blot vil være tilsætning. 

Grunden til dette er at i jo skal have lavet jeres produkt på sammen måde som var den en produktion på eks. 500 stk

For at hjælpe jer mere kan i ! 

Sende mig en mail med jeres info@tex-tryk.dk Eller give mig et kald. Jeg har lavet en lille gruppe på Google + hvor i vil kunne spørge om alt hvad der har med tøjdesign at gøre ! 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)