Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Receptionist eller telefonpasning? hvad er bedst?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Greve
Tilmeldt 16. Sep 13
Indlæg ialt: 15
Fra  FF Marketing ApS Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange overvejelser at gøre sig når man starter sin virksomhed, skal man opstarte alene, sammen med en eller flere, skal man have ansatte og hvem skal sørge for at tage telefonen når den ringer.

Man kan jo vælge selv at tage telefonen, dog kan det være svært at stå for telefonpasning samtidig med at drive sin virksomhed. F.eks. når du sidder i møde med en ny kundemulighed, eller sidder til vækst/netværks møder for at finde nye partnere, netværkskredse..

Her kan man jo så vælge at stille sin telefon om til sin telefonsvarer, dog skal man her tænke over hvad er det for et produkt / service jeg tilbyder mine kunder?. Er min service f.eks. "Elektriker" en service hvor kunden ville vente med strøm i huset til jeg ringede tilbage? (nej det ved vi jo alle det ikke er.). Så svarer du ikke telefonen ja så det med garanti en kunde mindre til virksomheden.. 

Ligeledes kender alle firmaer til telefonsælgere, med FF Marketing telefonpasning kender vi en måde / løsning hvor i slipper for telefonsælgere. Og i kan stadig få lov at høre hvad de evt. ville tilbyde Jer. Dog bare når i har lyst og tid.

Du kan jo altid vælge og ansætte din egen receptionist, dog vil dette være ret omkostningstungt for en mindre virksomhed. Ligeledes vil det nok være svært at finde arbejde til en fuldtids receptionist fra starten.

FF Marketing Telefonpasning har hjulpet mange, små og store virksomheder med at besvare telefonerne. Tage imod ordre via telefonerne, og sikret medarbejdere en afstemt kalender via kombineret telefonpasning og kalenderstyring.

I kan se hvad FF Marketing Telefonpasning kan tilbyde Jer og jeres virksomhed her på vores hjemmeside om telefonpasning

 

Hvis i har andre spørgsmål eller lign. kan i altid ringe til os på 71 995 695

 

Med venlig hilsen

Jesper Krattet

 

FF Marketing ApS

web: www.ff-marketing.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)