Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

moms regnskab

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

kan jeg lave min egen moms regnskab uden revisorog jeg ved, hvordan man kan lave det, men vil skattemyndighederne accpeptere det?

Ser frem til høre fra alle jer :)


Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kan du godt. Og du kan med fordel bruge et online regnskabs program, hvori du kan lave dine fakturaer med mere. Og dette udregner så også din moms (så længe du indføre det hele som du skal), og fortæller hvor meget du skal indgive til skat.

+ Så har du også en backup af det hele online.

Gå til E-moms

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det kan du. Nu er det jo bare ikke kun momsregnskab du skal lave men et helt normalt regnskab som du skal bruge til at udfylde din udvidede selvangivelse. Læs her lidt om HVAD SKAL JEG FØRE AF REGNSKAB 

Du bør som foreslået skaffe et regnskabsprogram. Amino har www.dinero.dk og til 50 kr om måneden findes f.eks. ONLINE WEBREGNSKAB og mange sværger til BILLYS BILLING 

Programmerne vil dels hjælpe med din opstilling og dels sørge for momsen er enkelt ført - og ja du må absolut undvære revision eller økonomihjælp hvis du føler dig helt sikker i regnskab og hvilke ting du har fradrag for og hvilke ting du ex ikke har momsfradrag eller almindeligt fradrag på

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)