Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hva gør vi nu , jeg har fået et fed ide......

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Foretningsplanen er klar, vi har startet virksomheden op i et datter selskab, vi har 150m2 lokaler klar til indflytning,  vi har de første kunder i hus , og se kun universet som begræsning i vore suces, 1-3 år fremme kan vi have en global forretning igang, nu er det min plan at finde en virksomhed eller partner der har erfaring mede web programering, grafik, layout, teknisk dokumentation.

er det den rigtige vej eller skal jeg finde den investor som kan styre projektet ????

 

Fra Hvalsø
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder jo godt og held og lykke med det, men jeg tror det kræver lidt flere informationer, hvis vi skal komme med gode råd. At fortælle dig om du skal finde nogen der kan hjælpe med web/layout/grafik m.v. kontra en investor der kan styre projektet, er jo to helt vidt forskellige ting. 

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

Tak for din respons, jeg ved godt det var lidt tyndt beskrevet, men da vi er i en opstarts fase, så er jeg lidt påpasselig men en kort beskrivelse se således ud.

Vi har startet en Sorftware virksomhed som udvikler drift og veligeholdelses sorftware, der holder styr på dokumentation, og drift tilstand på tekniks anlæg og produkter. produktet er Cloud baseret og sælges som en del af en servicektrakt via forhandler til alle brancher der bruger tekniske anlæg eller produkter. 

Ud over dette Vi har fået en masse forespørgelser og interesante projekter som platformen er perfekt til og for at komme vider kræver det noget mere power i forretningen.

1. Finde partner der kommer med viden, arbejdskraft og kapital og køber sig ind i projektet

2. Finde partner der vil dele et kontorfælleskab og dermed få synergi til begge partner ved beliggenhed,kundepgrupper, tegnologi etc.  

3. Finde investoren der vil skyde kapital ind i projektet og derefter ansætter den arbejskraft der skal bruges.

4. Hvor åben skal jeg være omkring detaljer. for at få de rigtige mennesker i tale etc.

Det var egentlig nok de spørgsmål jeg ville have en kommentar til, for og imod og go ider hvordan man kommer vidre.

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)