Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PSD til HTML - markedsundersøgelse

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen :-) 

Som I nok kan læse udfra både navn og overskrift på dette indlæg, handler dette om PSD til HTML
Situationen er den, at jeg sammen med en kammerat, går med tankerne om at starte en virksomhed på hoppyplan, som udelukkede beskæftiger sig med PSD til HTML. 

Planen med siden er, at det skal være så simpelt og nemt som muligt, for virksomheder eller privatpersoner som ønsker at få deres design lavet til HTML. 
Siden kommer til at foregå i 3 enkelte dele. 

1) Først vedhæfter man sin fil på vores side. 
2) Derefter udfylder man sine kontaktinformationer, her er selvfølgelig også mulighed for at skrive en uddybende besked. 
3) Venter et par dage og modtager derefter designet + faktura over mail. 

Siden bliver altså bygget op således, at man som kunde ikke skal bruge en masse tid på, at kontakte os, vente på svar, vedhæfte designet og til sidst modtage designet. Vi vil altså gøre det således, at alt er samlet på et sted, både nemt og hurtigt. 
- Man vil selvfølgelig modtage en beskæftigelse over mail, at filen er modtaget. 

Vores spørgsmål er nu; er dette en service som webbureauer eller grafiske designere vil benytte sig af? 
Vi ved, hvor mange som synes det kedelige klippearbejde er, når PSD skal konverseret til HTML, derfor tilbyder vi nu at gøre det for jer.

Vi glæder os til at høre fra jer :-) 

Venlig Hilsen
PSDtilHTML-teamet
 

Tilmeldt 4. Oct 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ikke nogen som har nogle kommentar til idéen? :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er allerede adskillige offshore services som tilbyder præcist det samme. Så konkurrencen for jer, bliver formentlig ret hård.

Men ellers en udemærket ide.

Tilmeldt 4. Oct 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kresten :-)

Tusind tak for svaret! Det kan godt være du har ret, måske vi skal tilbage til tegnebrættet og se om der er noget, vi kan gøre bedre omkring konceptet.

Ha' en super dag!

Venlig Hilsen
PSDtilHTML-teamet 

Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu designer og programmere jeg selv hjemmesider, og jeg starter med at skitsere på papir, meget hurtigt hvad jeg tænker. Indtegner det i PhotoShop, så det kan vises frem, og derefter skriver jeg det hele i CSS+HTML og klipper de nødvendige billeder ud. For mig at se er der ikke så meget klippe arbejde der tager lang tid, så f.eks. jeg ville ikke være en potentiel kunde, da jeg ikke ville betale for så nemt arbejde som jeg selv kan gøre. Jeg er nok ikke den eneste der gør sådan, men jeg synes at idéen er rigtig god, og der er nok nogle der ville bruge den. Dog synes jeg i skal finde på noget som får jer til at skille jer ud fra de free der allerede findes på nettet som;

http://www.jadii.com/
http://www.psdtoweb.de/

Som du selv har skrevet, tilbage til tegnebrættet, find på noget kreativt som vil gøre jer ekstra unikke. Held og lykke med det. ;)

- Oliver Karstoft.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)