Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen som kender CVRbedemanden.dk?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Nov 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Skal til at få opstartet et ApS og kan desværre ikke få skaffet minimum kapitalen og dermed fandt jeg denne side:

cvrbedemanden.dk

De opretter ApS & A/S for et mindre engangsbeløb og derefter trækker kapital ud med det samme.

Har ringet ind og snakket med dem og de lyder super flinke og fortæller at det hele kan ordnes på max 2 dage.

Har dog prøvet at slå dem op på nettet og kan ikke finde noget som helst på dem. Hellere ikke et CVR nr og dermed begynder jeg at tænke om det er scam? .. 

Nogen som kender til dem?

Tak på forhånd!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

nu kunne flere hedde det samme - men under det navn har der bestemt ikke være noget godt. Man kan IKKE lovligt som du skriver

Easy4Milo:
De opretter ApS & A/S for et mindre engangsbeløb og derefter trækker kapital ud med det samme.

Det er stensikkert ikke lovligt hvis det er det de gør, men mon ikke nogen her kender til dem, og ellers forelæg det for en revisor, det vil ikke være dyrt at få det bedømt. Det lyder ikke rigtigt

Disse selskabsbedemænd opererer i min erfaring ude over loven men jeg kender ikke lige den nævnte og kan derfor ikke svare konkret for dem

Du dog burde kunne finde dem i CVR og finde en korrekt besøgsadresse på dem (vil ofte være et sted med masser af proforma) og du burde kunne trække flere års regnskaber for sikkerhed  - ligesom navnet ikke findes på CVR og ikke på adressen Vestergade 12 ved søgnking osv - Enhver revisor vil kunne sige om planen holder

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender dem heller ikke.

Men ifgl. dk-hostmaster er det MIO Erhverv A/S Som ejer domænet.

https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=cvrbedemanden.dk&submit=S%F8g

Og hermed lidt info fra CVR om MIP Erhverv A/S

Selskabsrapport for
MIO ERHVERV A/S
CVR-nr.: 33375921
Navn: MIO ERHVERV A/S
Hoved P-nr.: 1016531711
Hoved P-enhed: MIO ERHVERV A/S
Adresse: Vestergade 12
1456 København K
Kommune: København
Binavn(e): MIO A/S
Børsnoteret: Nej
Status: Selskabet er normalt
Reklamebeskyttet: Nej
Telefon: 71993116
Fax: 71993120
E-mail: info@mioerhverv.dk
Stiftere: HOFFMANN SEIDENFADEN ApS
Bestyrelse: (formand) Sara Grispo
Johnny Østberg Køppen
Grzegolec Wojciech
Direktion: (adm. dir) Claus Bjørnlund Kousgaard
(Tiltrådt 10.05.2013)
Tegningsregel: Selskabet tegnes af direktøren eller et bestyrelsesmedlem.
Regnskabsår: Fra 01.06 til 31.05
Seneste offentliggjorte
regnskab: 20.11.2012

Håber det kan bruges til noget.


Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

kunne sagtens være sådan som Lykkebjerg har fundet det - men kunne også bare være dem der ejer domænet - der er jo intet på CVRbedemanden om navne eller andet - men ja - kunne være sådan. den 20/11 er dato for offentliggørelsem, selve regnskabet er 31/5-2012

MIO A/S har i 2012 stort tab og negativ egenkapital på knapt 2 mio kr - men mere for at være klar, vi VED vel ikke om det er de nævnte personer som også er selskabsbedemanden - eller om selskabsbedemanden ER MIO Big Smile

trådstarter kan jo bede den venlige kontakt person om konkret CVR nummer hvis trådstarter vil vide mere

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@ Easy4, det er jo ikke en ny model som de forsøger at sælge. I mange tilfælde går det formentlig godt. Selskabskapitalen er tilstede ved stiftelsen og Erhvervsstyrelsen kan ikke gøre andet end at godkende det.

Typisk laver man så den første regnskabsperiode på 18 måneder. Det er den tid, som du vil have for at genskabe - eller rettere - etablerer din anpartskapital.

Metoden er naturligvis ikke lovlig og indebærer store risici for dig, hvis det bliver opdaget. Dels har Erhvervsstyrelsen ingen anden udvej end at sende dig til tvangsopløsning hvis det opdages. Jeg kan ikke huske om det er 3 eller 5 år frem i tiden før du kan have sikker grund under fødderne. Uanset om dit ApS bliver en megasucces og mange penge på kontoen - så er reglerne så strikse, at det ikke jan reddes.

Hvis det går dig dårligt og du må lukke biksen så risikerer du at blive gjort personlig ansvarlig, hvis du ikke har sørget for en ansvarlig drift. Ansvarlig vil man nok ikke kalde det at stifte et tomt ApS imod loven.

Cvrbedemanden skal være registreret i Erhvervsstyrelsens register over selskabsfabrikanter for lovligt at tilbyde og ikke mindst sælge de ydelser, som de udbyder. Kan du ikke få et cvr-nr. og få bekræftet deres registrering - tja så er det nok ikke der man skal handle.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)