Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

50% prisstigning - Farvel Meebox!

Side 1 ud af 9 (87 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,9 stjerner givet af 7 person

Meebox har med lanceringen af deres nye hjemmeside valgt at sætte priserne op med 50%. I hvert fald på webhoteller og registrering af domain. De øvrige produkter husker jeg ikke før-priserne for.

Jeg har 4 forskellige webhoteller hos dem og adskillige domains og jeg har anbefalet dem til flere, da det både har været en god og prisvenlig oplevelse hos dem på trods af flere fejl. Men med en stigning på 50% så synes jeg ikke, at jeg kan forsvare det mere. Så dem jeg har anbefalet dem tidligere - I skal selvfølgelig være klar over denne store prisstigning.

Jeg vil selv finde et andet billigere alternativ til mine fremtidige hoteller og domains + de eksisterende når de udløber hos Meebox.

Jeg ved, at Meebox også har personer, der selv læser med herinde og så er min stemme i hvert fald gjort gældende overfor dem også - ligesom jeg har gjort overfor deres kundeservice.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 15:56

Hvilket webhosting firma, har du overvejret at skifte til?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 15:58

Jeg har en del webhoteller hos dem og har ikke lige læst noget om prisstigninger.

Jeg synes dog, at serverne er blevet lidt sløvere i forhold til dengang jeg startede hos dem. Derfor synes jeg også det er fint, at priserne sættes op, hvis en del af pengene bliver brugt til at lave et bedre produkt. Det bliver selvfølgelig dog nok lidt dyrt, hvis pro-webhotellerne stiger til det dobbelte.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 16:10

Jeg har heller ikke set nogen besked om stigning, så måske er det kun nye kunder og det er jo fair nok, at man ændre pris struktur også må nye  evt. gamle kunder betale lidt mere, sålænge de sender advarsel så kan man vurdere om man vil skifte.

Finder dog ikke meebox bedre eller værre end de andre lowhost, så hvis de rykker for meget fra de andre, så vil de nok miste nogle kunder, men igen skal der heller ikke meget arbejde for en kunde før de ikke tjener penge på kunden det forudbetalte års abb.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 16:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hej MSkovmose,

Jeg er ked at af høre, at vores prisjustering betyder så meget for dig. Kigger man på markedet i al almindelighed, så er vi faktisk stadig blandt de billigste. Især når "hele pakken" tages i betragtning. Vores tidl. priser blev sat i 2010, og har ikke været ændret siden - selvom alt andet stiger, herunder også vores udgifter. Vi må bare erkende, at en justering skulle til. Derfor har vi ifm. lanceringen af den nye hjemmeside tilpasset priser og pakker. For eksisterende kunder betyder det, at prisen også justeres. Selve pakke-størrelsen, mængden af Gb disk plads, domæner pr. hotel osv. rør vi ikke ved. Alt dette står i de blogs, vi har skrevet. Det er endvidere lavet sådan, at alle som skal forlænge i 2013 forlænger til den gamle pris. Dette træder først i kraft for eksisterende kunder i 2014. Dermed er der 90 dages varsel på prisændringerne for eksisterende kunder.

Omkring domæner, så har vi også justeret priserne. Nogle er blevet lidt dyrere, nogle er blevet lidt billigere, og det afspejler priserne hos vores leverandører af domæner. Husk dog på, at .dk domæner forlænges direkte ved dk-hostmaster, så her er prisen den samme (medmindre de vælger at ændre den). 

Hvis der er noget, som du ønsker jeg skal forklare eller uddybe, så sig endelig til - det gør jeg gerne. 

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 16:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@AP:

Det ved jeg ikke endnu, det er det, jeg må ud og undersøge.

@De andre to:

Jeg har heller ikke fået besked om det, men da jeg skulle ind og bestille et nyt hotel og et nyt domæne, så jeg at priserne var sat op. Tidligere kostede det 45 kr at registrere et domæne. Nu koster det 69 kr. 53% stigning.

Tidligere kostede deres lille hotel 120 kr (10 kr pr måned) og nu koster det 180 kr. (50% stigning)
Dog koster første år stadig 120 kr. Jeg plejede at købe deres lille hotel for 2 år til 192 kr, da man fik 20% rabat så. Normalprisen var 240 kr. Nu koster det 324 kr. Da den 20% rabat altid var fast, så kan man godt sige, at stigningen her er på 68%.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 16:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 9 person

Anders - Meebox:

Dermed er der 90 dages varsel på prisændringerne for eksisterende kunder.

Mon ikke I skal sende en mail ud til kunderne med denne information / 90 dages varsel, tror ikke det er nok at ligge den på en blog sikkert et fåtal af kunderne læser :)

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 17:11
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Om man betaler 10,- eller 15,- kr. om måneden, vil næsten være lige meget, hvis man ser på hvad man får for det.

Deres hurtige support, chat eller mail inden for en time, selv kl.22 om aftenen

Meebox er et godt webhotel til prisen.

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Anders - Meebox:
Alt dette står i de blogs, vi har skrevet. Det er endvidere lavet sådan, at alle som skal forlænge i 2013 forlænger til den gamle pris. Dette træder først i kraft for eksisterende kunder i 2014. Dermed er der 90 dages varsel på prisændringerne for eksisterende kunder.

Sært at i vælger at skrive en så vigtig information på nogle blogs som folk åbenbart aldrig læser ?. I sender mig hele tiden mails om nye opdateringer, men det her mente i så ikke var en mail værd ??.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 17:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Til niels indlæg.. Jeg har altid undret mig over at de har denne chat funktion, det kan godt være det er mig, det kan også være de ikke tager så tekniske ting på chatten, men de gange jeg har skrevet er jeg altid hver gang blevet henvist til at gå ind og oprette en support ticket.

Side 1 ud af 9 (87 indlæg)