Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Epay eller Quickpay...?

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk at få svar så hurtigt Smile

Ønsker selvfølgelig helst at kunne modtage hhv. almindeligt Dankort, Visa/Dankort samt måske Mastercard - formoder det er de mest udbredte betalingskort på det danske marked. Skal man så oprette sig hos både Nets og hos Teller og derefter også hos enten Epay eller Quickpay? Ved godt man skal betale for oprettelserne, men skal man så betale for oprettelse hos 3 ud af 4, afhængig af hvem man ender med at vælge?

Jeg prøver at tage kontakt til begge parter og så må jeg se hvordan og hvorledes

 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan Hansen:

Fantastisk at få svar så hurtigt Smile

Ønsker selvfølgelig helst at kunne modtage hhv. almindeligt Dankort, Visa/Dankort samt måske Mastercard - formoder det er de mest udbredte betalingskort på det danske marked.

Det kan du se en analyse af Her. Se på side 31

Yes

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Super Big Smile

Ser ud til at almindeligt Dankort og Visadankort burde være nok - må gå ud fra, at har en kunde et Mastercard, så har den nok også en af de to andre og dermed kan betale med det. Ønsker de ikke det, så må de flytte lidt rundt på pengene :o)

 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

Super Big Smile

Ser ud til at almindeligt Dankort og Visadankort burde være nok.

Ja det er jeg også kommet frem til. Da diverse løsninger ikke er gratis. Så kører pt. også "kun" med løsning til dankort/ visa dankort. Og så selvfølgelig bankoverførelse.

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 114
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik Moe:
Epay er gode sælgere


Tak for ros! Vi er faktisk også gode udviklere og supportere Wink

Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Du behøver ikke nogen aftale med Nets / Teller. Der er andre indløsere, der er både bedre og billigere. Hurtigere afregning, ingen løbende gebyrer, ingen sikkerhedsstillelse og hurtig sagsbehandling.

QuickPay og ePay er lidt ligesom Netto og Føtex, du får det du betaler for. Jeg vil dog klart anbefale ePay, idet alting bare er så meget bede hos dem. I øvrigt kan man indløse et Visa/dankort som et Visa kort, hvorved man helt kan fravælge Nets - hvis man kan undvære det rene dankort (5019).

Ring til mig på: 87 36 14 57, så skal jeg fortælle dig mere om en S5 / Valitor løsning.

Se evt. mere på:

www.s5.dk

og

www.valitor.dk

mvh

Svend Erik Andersen

 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 06:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:
Skal man så oprette sig hos både Nets og hos Teller og derefter også hos enten Epay eller Quickpay?

Du skal have en betalingsgateway (Epay, Quickpay, DIBS etc.) og en eller flere betalingsindløsere (Teller, Swedbak, Diners Club etc.). 

Betalingsgateway'en er den del af løsningen, der skal integreres med din shop. Der hvor dine kunder indtaster kortoplysningerne - de har også et  administrationspanel til dig. Betalingsgateway'en kommunikerer med den/de betalingsindløsere du har valgt. 

Du kan have en eller flere betalingsindløsere afhængigt af, hvilke betalingsmidler du vil tage i mod. Hvis du vil tage imod Dankort, skal du have en aftale med Nets, vil du tage imod MasterCard, skal du have en aftale med Teller, Swedbank el.lign, vil du tage imod Diners Club skal du have en aftale med dem. Betalingsindløserne sørger for at pengene bliver hævet hos kunderne - og at du får dem. Vær opmærksom på, at der kan være forskel på, hvor lang tid der går, inden du får dine penge, afhængigt af hvilken indløser du vælger.

Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjaaa, næsten rigtigt :)

Hvis man ønsker at kunne modtage det rene dankort (5019) SKAL man have en aftale med Nets. Hvis man "kun" ønsker at kunne modtage Visa/dankortet er der andre muligheder, hvis man gerne vil undgå Nets. Man skal blot vælge en indløser, der har en direkte opkobling til en af betalingsleverandørene (PSP). Hvis man f.eks vælger Valitor og ePay kører transaktionerne helt uden om Nets's infrastruktur. Jeg tænker, at det rene dankort udgør ca. 4-5% af alle kort i Danmark og der bliver ikke udstedt flere. De unge får i dag Visa Electron og Master Card Direct.

Har du brug for en betalingsløsning, der er bedre end den Nets / Teller tilbyder, så er du velkommen til at skrive til mig på: sea@s5.dk 

 

Mvh

Svend Erik Andersen

 

 

 

Tilmeldt 13. Mar 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Svend Erik

Du skriver usædvanligt positivt om din S5/Valitor-løsning og jeg kan også se du arbejder samme sted. Det er jo fint nok man er begejstret for sit arbejde :-)

Men som jeg ser det er indløsningen via Valitor ikke bedre end eks. den via Swedbank. Umiddelbart kan jeg se at Valitor indløser efter 3 hverdage imens eks. Swdbank indløser efter 2?

Swedbanks løsning er, efter de priser jeg har fået, ikke forbundet med årsgebyr eller oprettelsesgebyr. Jeg skulle i hvert fald ikke betale et. Tilmelding gik nemt og smertefrit og det kører absolut som det skal.

Hvad skulle gøre din S5/Valitor-løsning så meget bedre (Vi taler her om en fysisk butik)??

Af ren nysgerrighed - Hvor stammer S5 fra - altså hvem er I?  

Fra Vejle
Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 21
Fra  Led-manden.dk Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan.

Vi driver vores webshop over prestashop. Vi har lige siden dag 1 anvendt epay, og vi har aldrig fortrudt det. Det virker bare, der har aldrig været nogen problemer med dem. De er altid hjælpsom hvis det er du har et problem du ikke lige selv kan løse.

Jeg kan kun varm anbefale Epay.

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)