Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Epay eller Quickpay...?

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har på min webshop indtil videre benyttet betalingsindløseren ewire, men må desværre nok sande at den løsning fremover ikke er holdbar og nok kun vil skabe problemer for både mig og kunderne. Derfor søger jeg lidt hjælp til at finde ud af hvilken løsning der er bedst og lettest at installere/opsætte på en prestashop løsning.

Samtidig ville det være en enormt stor hjælp at få lidt info om hvordan jeg gør mht at tilmelde mig enten epay eller quickpay. Ved jeg skal have en aftale med teller også, men mere ved jegheller ik om den procedure. Har været inde på deres hjemmesider, men jeg forstår åbenbart ik dansk :-/

 

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:
ewire, men må desværre nok sande at den løsning fremover ikke er holdbar og nok kun vil skabe problemer for både mig og kunderne

Hej Allan,

Kan du uddybe ovenstående? Hvilke problemer oplever du?

Jeg spørger, da jeg har en webshop, hvor jeg overvejer at overgå til Ewire.

Fra Odder
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Fra  Helsekost-online.dk Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale du ringer til E-pay de er meget flinke til at rådgive og hjælpe dig i gang. Jeg vil anbefale E-Pay har aldrig haft problemer med dem. 

Helsekost online forhandler bl.a med Biosym, Læsø Salt, Lekaform og Sæbeværkstedet.

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan læse mere om betalingsløsninger her og evt. bruge kortgebyr til at tjekke priserne - det er stadig lidt komplekst, vi arbejder på at gøre det overskueligt :)

Min personlige anbefaling er at du får en indløsningsaftale med Nets (dankort) og Teller (internationale kort). Valg af betalingsgateway er en smagssag. Personligt har jeg brugt både epay, quickpay, paypal og ewire. De har alle deres stærke og svage sider.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil kunne tage imod rene Dankort skal du ansøge om en indløsningsaftale med Nets.

VISA og Mastercard vil være Teller eller Swedbank eksempelvis.

Jeg vil anbefale Quickpay. De er de billigste på markedet, har super support og er det er nemt at integrere.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 114
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Allan

Jeg er ked af at høre, vi ikke forklarer forløbet grundigt nok på vores hjemmeside. Det har vi ellers gjort meget ud af - vi har sågar en Kom i gang-guide, som fortæller dig, hvad du skal gøre trin for trin: http://www.epay.dk/kom-i-gang-guiden/saadan-kommer-du-i-gang-med-online-betalinger-trin-for-trin.asp

Mht. ansøgning om indløsningsaftale er det punkt 4 og 5, du skal kigge på.

Du er velkommen til at tage fat i mig eller en af mine kolleger, hvis du har spørgsmål. Vi findes på tlf.: 9813 9040.

Mvh.
Heine 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Epay eller Quickpay har vist været oppe og vende en del gange. Så her har du lidt læsestof.

Læs Her

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik Moe:
Du kan læse mere om betalingsløsninger her og evt. bruge kortgebyr til at tjekke priserne - det er stadig lidt komplekst, vi arbejder på at gøre det overskueligt :)

Nu er det jo så ikke lige det der bliver spurgt om hjælp til, men installere/opsætte på en Prestashop løsning. Det er jeg sikker på at både QuicPay og vi kan hjælpe med og jeg ved at at vi har lavet en helt udførlig guide til det, som gerne skulle føre en igennem de forskellige steps og indstillinger: http://www.prestashopguiden.dk

#Allan, du skal bare hive fat i os med alle dine spørgsmål af teknisk/praktisk karakter. 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:
Samtidig ville det være en enormt stor hjælp at få lidt info om hvordan jeg gør mht at tilmelde mig enten epay eller quickpay. Ved jeg skal have en aftale med teller også, men mere ved jegheller ik om den procedure. Har været inde på deres hjemmesider, men jeg forstår åbenbart ik dansk :-

@Thomas, så vidt jeg kan se på titlen og det citerede så er mine 2 links meget relevante, så skal vi ikke lade det være op til Allan at være bøddel?

@Allan, Epay er gode sælgere, men jeg vil anbefale dig at kontakte quickpay og høre hvad de evt. kan tilbyde.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kasper Kammersgaard:

Kan du uddybe ovenstående? Hvilke problemer oplever du?

Jeg spørger, da jeg har en webshop, hvor jeg overvejer at overgå til Ewire.

Hej Kasper

Jeg kan til enhver tid anbefale Ewire som betalingsindløser på en webshop - de er super flinke og systemet fungerer upåklageligt.

I mit tilfælde er det dog sådan, at jeg har flere varer hvor der er en længere leveringstid på og problemet der i så fald er med funktionen fra Ewire er, at betalingerne trækkes fra kundens konto med det samme. I bund og grund er det ikke lovligt at trække betalingerne førend varerne er afsendt til kunden, men i Ewires tilfælde er det, da pengene står i deponering - det vil altså sige, at du har som sådan ikke modtaget dem endnu. Det er sådan set også fint nok, men min frygt med denne betalingsmåde er, at kunderne enten vil være tilbageholdende med at handle på shoppen (selvom der gøres opmærksom herpå) eller så læser de ikke informationen og så får du meget sure og uforstående kunder og deraf bare flere problemer end man har brug for. Har du eksempelvis en vare hvor leveringstiden er 2-3 uger, så virker det måske ikke så heldigt at betalingen trækkes fra kundens konto før efter de 2-3 uger. Det er sådan set mest det der er mit problem i det her tilfælde. Forsøger at gøre opmærksom på det, men ved desværre at mange potentielle kunder ikke læser de informationer.

Men har du en meget kort leveringstid på alle dine varer, så kan jeg til enhver tid anbefale Ewire som løsning Yes

 

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)