Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsikring

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Videbæk
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 39
Fra  Team-nord Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har igennem 10 år arbejdet i teambuilding og kursusbranchen inden for friluftsliv - klatring, rappelling, kajakkurser, bjergturer, samt teambuilding blandt andet i højden. 

Pt har vi ikke brugt forsikring / europæiske rejseforsikring, alt efter jobbet risici. Men nu savner jeg noget permanent, til en fornuftig pris. Prisen er jo afgørende for om vi får jobbet, og en ekstrem pris på forsikring kan give os mange udfordringer, der kan være svære at løfte. På den anden side laver vi efter hånden så meget at forsikring, det er en god ide. 

Er der nogen, der kender et godt forsikringsselskab, der udbyder forsikringer til firmaer, som arbejder med "ekstremsport" ...og er det til at komme til for penge. Forsikringen skal selvsagt være så dækkende, at vi er sikret godt!

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

MVH Anker

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anker.

Skal dække det hele, være den bedste og må ikke koste noget.... Altid en herlig cocktail, som kun udelukker hele markedet. 

Tryg er kendt for et samarbejde med Team Danmark, så det var da en mulighed at tage fat i dem i første omgang.

Jeg har arbejdet i forsikringsbranchen gennem 10 år og du skal forvente at en forsikring der skal dække ovenstående er dyr.

Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man få en opdatering ift. valg af forsikringsselskab?

/ Mikkel Abildgaard

Fra Videbæk
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 39
Fra  Team-nord Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjaaa...indtil videre ingen opdatering. 

Tryk brændte mig af, så jeg leder stadig

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)