Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af tøj-virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Amino brugere,

Jeg har gennem længere tid gået og leget med en idé jeg har til et tøjbrand, og jeg har nu besluttet mig for at prøve at føre det ud i praksis. 

Jeg er på et meget indledende stadie, og har her brug for lidt hjælp.

Er der nogle, som kan give nogle råd til mig ifm. opstarten?

Hvad skal jeg være opmærksom på?

Jeg søger primært råd om leverandører, som skal producere produkterne. Det drejer sig om t-shirts, polo-shirts, skjorter, og trøjer, som SKAL være i god kvalitet, og med en bestemt pasform. Gerne øst-europa. Derudover skal tøjet selvfølgelig produceres ud efter mit design. 

Lad mig høre hvad i har :)

Fra kø
Tilmeldt 10. Jul 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej H.

Jeg har arbejdet i tøjbranchen genne 20 år, og har erfaring med at hjælpe nystartede virksomheder med at udvikle deres produkt fra Ide til produktion. Jeg har kontakt til en håndfuld leverandører der alle laver tøj udfra specifikationer, tegninger mønstre eller målskemaer.

Jeg kan hjælpe dig med at tilrettelægge din kollektion så den kan sættes i produktion.

Jeg kan hjælpe dig med at produktbeskrive, tilrette og sætte dit tøj i produktion.

Du kan gå ind på min hjemmeside www.calbeck.dk hvor du kan se mere om hvad jeg tilbyder.

Skriv en privat besked til mig cat@calbeck.dk

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad angår juraen for dig, så vil jeg henvise dig til vores temaside, der handler om netop juridiske overvejelser i forbindelse med startup: http://bit.ly/1aLxV3I

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)