Hej
Jeg håber nogen kan hjælpe herinde..
Sagen er den at min veninde og jeg driver vores lille brudekjolebutik på hobbybasis og har nu problemer med en kunde som ikke vil betale Sagen kort: Hun har købt en brudekjole ( den er betalt ) så får hun den tilrettet hvilket koster 1500 kr, vi aftaler at hun skal bankoverføre ligesom alle vores kunder har gjort i 2½ år, Vi har dog siden hen fået dankort Men betalingen udebliver, hun besvarer ikke opkald, sms, mails m.m. så tænker hvad må/kan vi gøre ?? Vi har hendes adresse og har mest lyst til at "lege inkasso folk" og gå ud og slå hende hårdt, men nej, det må man jo ikke.... What to do ?
Kh Heidi & Vivi |
Vi bruger dansk kreditor service til den slags, det virker.
Så vidt jeg er oplyst skal du første gang oplyse kunden om hvornår du kommer forbi for at opkræve pengene, men herefter må du komme uanmeldt. Dog er det nok ikke nogen god idé at begynde med vold, det vil vi nok fraråde :-)