Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken dag er bedst at reklamere på???

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Sønderjylland
Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino's

Jeg har et spørgsmål som der måske er nogle reklame folk der kan svare mig på. Det er måske helt hen i vejret, men det er noget jeg har gået og tænkt lidt på. Og jeg vil jo helst have mest muligt ud af min reklame indsats. 

Den målgruppe som mit produkt er tilegnet, er alene dansk erhverv. Da det ikke er tilladt at afsende reklame mails uopfordret, er jeg henstillet til at afsende mine reklame breve via det gode gamle postvæsen. Jeg har dermed ofte tænkt på om der er nogen dage i ugen som er bedre at afsende på end andre. Hvis jeg kigger på statistikken for min hjemmeside, kan jeg se at jeg ofte har flest hits omkring onsdag og torsdag. Det er lidt som om de er de dage på ugen hvor folk har mest overskud til at udforske nye muligheder for deres forretning. Er det også ensbetydende med at det er bedst de modtager reklame brevene disse dage??

MVH Hans Poulsen hans@kinedic.dk www.kinedic.dk
Tilmeldt 30. Mar 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg mener Postdanmark differentierer portoen på "adresseløse" reklamer - alt efter hvornår de har mest ledig kapacitiet. Skal du f.eks. have omdelt reklamer én bestemt dag i ugen, koster det typisk ekstra. Ellers bruger man 1-3 dage til at omdele. Sorry, ikke noget godt svar - men måske er der en mønster du kan få afdækket. Er det adresserede breve - en direct mail - fra dig, vil jeg TRO at mandagen er dagen med den mindste postbunke (ikke mange virksomheder sender noget om lørdagen) Og så den kuriøse: Henry Ford sagde at den bedste bil blev produceret onsdag formiddag (det var tiden før robotter - og man havde undersøgt hvornår der blev begået færrest/flest fejl på fabrikken)
Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

følger lige med og kommenterer når jeg får tid :-) ... (hvad er der blevet af "tilmeld" funktionen ?? )

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er oppe i venstre hjørne under overskriften i hovedtråden Smile

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

To dage du skal undgå, er i hvert fald mandag og fredag. mandag er der simpelthen så meget, og fredag går folk tidligt hjem.

Som du selv nævner, vil onsdag og torsdag være rigtig godt .

Fra Sønderjylland
Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Tusind tak for svarene alle sammen. Jeg holder mig til onsdag og torsdag, og så ser vi hvordan det går Big Smile

MVH Hans Poulsen hans@kinedic.dk www.kinedic.dk
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)