Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Komme videre efter konkurs

Side 7 ud af 8 (80 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Jeg har som i andre her også bemærket mig at IB har skrevet om evt at starte ApS og han kan ha mange grund

Wink Hvor har du dog læst det henne "Cookie -  John H.".

Nu er jeg nød til at skrive i tråden, da du på din Amino profil ikke tillader PM'er. Og på din blog kan jeg ikke finde kontaktmuligheder.

Men til dig og andre interesserede kan jeg oplyse at vi fortsætter med vores S.M.B.A. også efter 1.januar 2014.

Endvidere fortsætter enkeltmands firmaet også indtil de sidste rester fra dårlige betaler er ankommet til kontoen, som forøvrigt er i Alm. Brand Bank.Yes.

Ham her hjælper mig iøvrigt Advokat Stig Nielsen  Ligesom SMJ Revision hjælper med regnskaber.

Så de "bekymrede" kan fokusere på deres egne kernekompetancer

Jeg har lovet Alm:Brand Bank ikke at trække for store kreditter på dem. De har det hellere ikke let.Wink 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

lasse_slagelse:

Koludabyg:
Nej, det er vist mere rygter du har hørt, spredt at "tidligere" konkurrenter..... måske for at forhindre undertegnet i at starte op igen, uden en smule modstand.

det kan godt være det er konkurrenter, men sådan som vi andre har hørt så er du altså en "svindler" type. kommer også fra din egen murer mand:-)

men jo jeg kender dig ikke, så jeg ved ikke hvad der er sandt. men sjovt at se dig herinde, hvordan du kæmper for det modsatte ry....

igen Koluda byg alle kan fandeme gå konkurs og det kan da godt være du ikke kunne betale en men istedet ville betale en anden fordi pengene var få.

men det vigtigste er at komme op igen og starte forfra, så har du den erfaring mere til næste gang!

Men jo som du selv skriver at tidligere konkurrenter snakker grimt om dig... men der er bare en hel del hernede der siger tingene sådan.... men lad os holde det ude af emnet, vi andre ved ikke hvad der er hvad.

og et eller andet sted så rager det heller ikke os hvem der snyder hvem...

Er der dog ikke nogen der kan sætte en stopper for den slags personforfølgelse, som vi desværre er vidner til her?

Husk på "lille Lasse"- når du mpske en dag næste år starter din egen biks op, så står alt dit crap og tilsvining af andre stadig her! Tror du selv det er noget der lokker kunderne til?

Man kommer ikke frem i verden ved at svine andre til.

Fra Roskilde
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

lasse_slagelse:

135 indlæg på 5 år og de 8 eller 10  har været under mine beskeder sammen med Koluda byg:-)

flot hehe

 

Lad mig hjælpe dig lidt med matematikken, 135 indlæg og 4 (inklusive denne) kommentarer til dig og så i øvrigt i godt 4 år.

Også god weekend til dig.

Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Fru Hartmann:

Er der dog ikke nogen der kan sætte en stopper for den slags personforfølgelse, som vi desværre er vidner til her?

synes da jeg har haft en sober tone, kan du finde et sted jeg sviner nogen til??

spørgsmål er blevet til et svar, svaret er blevet til et spørgsmål, men ved tråden startede med noget andet.

det var bare sjovt at finde en herinde, der har et dårligt ry omkring vores områder.

Men igen det rager hverken mig eller dig hvem koluda byg ikke betaler

go weekend til dig også

Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:
Husk på "lille Lasse"- når du mpske en dag næste år starter din egen biks op, så står alt dit crap og tilsvining af andre stadig her! Tror du selv det er noget der lokker kunderne til?

det er korrekt jeg starter op til februar.

nu når du skriver personfolgelse, og du bruger ordet lille.

jeg vejer 94kg så er absolut ikke lille:-) så fik vi da den på det rene

og hvis du nu bare holdte dine svar omkring et emne så ville det være lækkert.. du har skrevet 2 gange, begge gange vrøvler du om personlige angreb.

Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ib Abildgaard S.M.B.A  hvad er grunden til du bruger et sådan firma? kunne se de kun kostede 2500kr eller sådan der omkring.

er det økonomien eller anden der gør du ikke bruger et aps??

med alm brand bank ved man sq aldrig hvornår det slutter.-)

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

lasse_slagelse:

Ib Abildgaard S.M.B.A  hvad er grunden til du bruger et sådan firma? kunne se de kun kostede 2500kr eller sådan der omkring.

er det økonomien eller anden der gør du ikke bruger et aps??

med alm brand bank ved man sq aldrig hvornår det slutter.-)

Du tror da ikke nogle gider og svare dig med alt det L.rt du har skudt mod alle.

Brug din sunde fornuft når du finder den. Men det går nok lidt tid.

Nu får jeg nok l.rt fra dig men det kan jeg ikke tage mig af.

Ja jeg har ikke skrevet på noget af det du tidligere har skrevet. Min det er min holdning til dig.

Og du får aldrig mig som kunde og jeg vil aldrig anbefale dig nogle steder.

Og tror du har skudt dig i selv i foden med denne profil. Men du kommer jo nok med en anden indenfor kort tid. Men med din tone kan man nok hurtig finde en lighed.

10-4 Du får ikke nogle svar fra mig mere.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Wink Hvor har du dog læst det henne "Cookie -  John H.".
jeg har ikke kræfter til at lede alle dine indlæg igennem og kan huske forkert, men er 99,9% sikker på at du har skrevet for at høre om omdannelse af smba til APS - Jeg kan ikke bruge aftenenen på at lede, men er 99,9% sikker. Siger du at det er vrøvl så køber jeg den og undskylder, men leder nu nok så efter bevis

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover

Det skal du ikke for min skyld bruge din kostbare tid på. 

Det er muligt at jeg i en eller anden tråd har spurgt indtil og hvordan med omdannelse til ApS m.m. Kunne måske tænkes var i en tråd omkring S.m.b.A.er ?

Men jeg kan oplyse dig og andre om, og så senil demens er jeg ikke, at jeg i nogen tråd eller anden steds har omtalt, at jeg skulle være interesseret i nedlæggelse af eksisterende S.m.b.A til fordel for et nyt ApS.

NEVER !!!!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

fint nok IB det tror jeg da på - jeg er sikker på du har hørt om omdannelse men fred med det

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 7 ud af 8 (80 indlæg)