Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Komme videre efter konkurs

Side 6 ud af 8 (80 indlæg)
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

lasse_slagelse:

sjovt nok er i begge online på samme tid. og skriver i samme tråde:-)

men hvis du mener du føler dig ramt i en tråd omkring emnet, så lad være og være med i vores debat

du kommer jo ikke med noget konstruktivt

hold focus eller find en anden tråd.

"Vores tråd"  nu er det jo faktisk Koluda der har oprettet tråden!

Stop nu dine tåbelige kommentarer.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke du har noget at forsvare dig for her Koluda - du må da ha den hjemmeside - Vi kender intet til at du skulle gøre noget for at snyde kreditorer, og har man fulgt der herinde nogle år, så er der heller intet der for mig stikker ud som om du skulle svindle (eller hedde Boysen lige pludseligt). Skulle der være kreditorer som mener hjemmesiden er udtryk for noget snyd, så må de jo tage den derfra og med åben pande.

Den gode fra Hartmann ramte vel hovedet på sømmet ret præcist i sin skriv til Lasse Big Smile

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:

"Vores tråd"  nu er det jo faktisk Koluda der har oprettet tråden!

Stop nu dine tåbelige kommentarer.

tror ikke der findes lukkede forum herinde, mener alle er velkommen med noget sagligt til alle debatter herinde

dit var da super sagligt:-)

Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
ramte vel hovedet på sømmet ret præcist i sin skriv til Lasse

ved ikke hvad der ramte plet, synes da mere hendes argument var ikke sagligt.

bare et spørgsmål som jeg tror mange sidder inde med, kan man bare beholde firma hjemmesiden og kører den videre uden om kreditorerne??

Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Koludabyg:
Nej, det er vist mere rygter du har hørt, spredt at "tidligere" konkurrenter..... måske for at forhindre undertegnet i at starte op igen, uden en smule modstand.

det kan godt være det er konkurrenter, men sådan som vi andre har hørt så er du altså en "svindler" type. kommer også fra din egen murer mand:-)

men jo jeg kender dig ikke, så jeg ved ikke hvad der er sandt. men sjovt at se dig herinde, hvordan du kæmper for det modsatte ry....

igen Koluda byg alle kan fandeme gå konkurs og det kan da godt være du ikke kunne betale en men istedet ville betale en anden fordi pengene var få.

men det vigtigste er at komme op igen og starte forfra, så har du den erfaring mere til næste gang!

Men jo som du selv skriver at tidligere konkurrenter snakker grimt om dig... men der er bare en hel del hernede der siger tingene sådan.... men lad os holde det ude af emnet, vi andre ved ikke hvad der er hvad.

og et eller andet sted så rager det heller ikke os hvem der snyder hvem...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

lasse_slagelse:

fru Harmann ramte vel hovedet på sømmet ret præcist i sin skriv til Lasse

ved ikke hvad der ramte plet, synes da mere hendes argument var ikke sagligt.

Jamen der behøver vi jo ikke være enige

lasse_slagelse:

bare et spørgsmål som jeg tror mange sidder inde med, kan man bare beholde firma hjemmesiden og kører den videre uden om kreditorerne??

ja det kan du jo se man kan. Man må ikke drive virksomheden videre og tjene sorte penge i den, hvis det er det du frygter, men der er ingen lov om at man ikke må ha siden og bruge den til rådgivning og andet i sin fritid. Der står jo klart under CVR nr . Opløst

HVIS f.eks. kreditorerne mener det tyder på sort virksomhed, så må de jo bevise det - relativt let med en muldvarp der beder om en opgave udført sort - og hvis det offentlige involveres i form af dagpenge og kontant hjælp, ja så må de jo også tage stilling til om det er korrekt at bevare siden, eller om de mistænker urent trav.

Til da er der intet ulovligt og ingen grund til at personforfølge eller sådan lidt hyggesparke til den der måske ligger lidt ned, som man kan gøre efter en konkurs, og som Koluda byg i flere tråde jo også har redegjort for - besvær med huset og andet.

Jeg ville nok på siden beskrive klarere, at jeg ikke tager opgaver ind når selskabet jo er opløst men at der måske arbejdes på rekonstruktion -  hvis jeg var Koluda- men siden giver jo råd om mange ting, som man kan ha glæde af

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

lasse_slagelse:
Men du skriver selv at folk kommer igennem din side og kontatker dig for arbejde. det er da også forkert hvis det firma skylder penge

Ja, hvilket betyder folk har tillid til undertegnet, på trods af konkurs, som de fleste ved skyldtes sygdom kombineret med dårlige betaler og en bank der gik konkurs.

lasse_slagelse:
tror da at dine leveradører er fløjtende ligeglade med de glade dage, det er skam nu det tæller.

Der tager du så fejl, mine 2 mest brugte leverandører har oprettede fluks ny konto til undertegnet, så snart jeg skulle i gang med at bygge for mig selv.

lasse_slagelse:
Ok så du var belånt til skorstenen kan jeg forstå. det er også en super cool ting at gå all in.

Ja, længere varig sygdom, og firmaer der gik konkurs, og folk der rendte fra regningen, gjorde undertegnet til sidst var godt belånt i banken, så ja jeg gik all in for at redde firmaet, hvilket også kostede mig alt jeg havde ingen jeg måtte lukke, hvilket også flere kreditorer havde stor respekt for.

lasse_slagelse:
Men hvem du skylder og hvor meget du skylder kommer ikke os fra Amino ved. der er ingen grund til at søge medlidenhed her. det er selvfølgelig super ærgerligt at skibet knækker hos dig.

Enig, nu var det dig der skrev jeg skyldte mange folk penge, hvilket ikke hænger sammen med virkeligheden, og jeg skjuler ingen ting omkring min konkurs, som de fleste brugere herinde også ved.

lasse_slagelse:
go weekend

I lige måde, har dog ikke helt weekend er kun hjemme for at få lidt mad og lægge ungerne i seng, så de også ser undertegnet et par timer om dagen, hvilket nu er klaret mere eller mindre, så kan ikke sidde her og skrive mere på Amino før jeg kommer hjem igen i aften/nat, for har et hus der skal udføres lidt tømrerarbejde på, er dog hverken sort eller for andre kunder, men på "eget" hus...;)

Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Til da er der intet ulovligt og ingen grund til at personforfølge eller sådan lidt hyggesparke til den der måske ligger lidt ned, som man kan gøre efter en konkurs, og som Koluda byg i flere tråde jo også har redegjort for - besvær med huset og andet.

kunne ikke drømme om at sparke folk der ligger ned i kurven...

tænkte bare om ikke en hjemmeside følger med i et konkurs bo...

mon ikke vi finder svaret et sted i google:-)

go weekend John

Fra Roskilde
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

lasse_slagelse:
det kan godt være det er konkurrenter, men sådan som vi andre har hørt så er du altså en "svindler" type. kommer også fra din egen murer mand:-)

Så fik vi årsagen til vores lille troll, det er alligevel små personligt- få dig et liv :-)

Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim hernede hvor vi er fra kender alle hinaden.

135 indlæg på 5 år og de 8 eller 10  har været under mine beskeder sammen med Koluda byg:-)

flot hehe

go weekend til dig os Kim

Side 6 ud af 8 (80 indlæg)