Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Komme videre efter konkurs

Side 5 ud af 8 (80 indlæg)
Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej Boysen

heldigvis ingen:-)    Men jo der er mange han skylder penge!!!

alle kan gå konkurs selv de bedste firmaer i verden, det har vi alle set.

tråden handlede nu om noget andet. -> omkring om man skal lukke sin side ned efter en konkurs

Men bortset fra det "Boysen" mon ikke din profil er en del af koluda byg??

du har ingen info omkring dig selv, og mange steder optræder du sammen med koluda byg tråde:-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

En hjemmeside er et aktivt for et bo - så hvorfor ikke sælge det? At lukke det ned giver ingen penge til kreditor. Hvis du følger eksempelvis konkurser.dk så er der regelmæssigt kuratorer som udbyder domæner, ligesom de gladligt modtager tilbud under konkursbehandlingen.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

lasse_slagelse:
du skal ikke føle dig ramt, hvis jeg har sagt noget der ikke skulle frem.

Overhovedet ikke, ved ikke hvad du ikke mener skulle frem, tror så godt som alle kreditorer ved jeg har købt rettighederne til hjemmesiden, så er ingen hemmelighed.

lasse_slagelse:
PIHL &S søn var jo også en fantastisk kunde hos alle dem den har gjort til gode firmaer, så det er nok noget vås at sige det sådan

Jeg mener nu mere ovenstående er noget vås, jeg forstår i hvert fald ikke hvad du mener med det...?

lasse_slagelse:
Du skylder jo en masse penge væk i firmaet

Jep, mellem 2.5 - 3 mio. største kreditorer er selvfølgelig realkredit og banken, der har sat mange penge til på ejendommene der blev solgt på tvang, udover disse var der et par underentreprenører, og leverandører.. underentreprenører er selvfølgelig dem der nok rammes hårdest, men trælasten og leverandører har tjent så meget på undertegnet, at disse da helst ville have set en starte op igen, så disse ser selvfølgelig ikke et problem i at hjemmesiden stadig er aktiv, ligeledes gør underentreprenører heller ikke, da disse jo var gode samarbejdspartnere, så det må være banken eller realkredit, du mener skulle være irriteret som du selv skriver.

lasse_slagelse:
noget som kurator gerne ville have var at fået lukket hjemmesiden, da det er almen praksis

Det er det så åbenbart ikke hos Lett Advokaterne som kører min konkurs, og da også Pihl´s, da har på intet tidspunkt snakket om at få lukket noget som helst ned, udover telefonen for at undgå yderligere frembrug på telefonregningen.

lasse_slagelse:
Så derfor ville jeg da mene at man skulle lukke hele pakken ned, ikke fordi jeg kunne drømme om at bruge dig som tømrer i fremtiden:-)

Igen, jeg er ikke enig med dig i at hjemmesiden skulle lukkes ned, om det skulle afholde dig fra at bruge undertegnet som tømrer eller ej er sådan set underordnet, for min hjemmeside har generelt en modsat effekt hos andre, og får stadig rigtigt mange henvendelser, fra folk der skal have lavet tømrer arbejde, som enten ønsker tilbud fra min nuværende mester, eller om jeg anbefaler dem en til deres forestående byggeprojekt.

Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

jep koluda byg. der er en grund til vi er alle så forskellige, måske derfor der er mange meninger om den sammen ting.

Men du skriver selv at folk kommer igennem din side og kontatker dig for arbejde. det er da også forkert hvis det firma skylder penge.

tror da at dine leveradører er fløjtende ligeglade med de glade dage, det er skam nu det tæller.

Ok så du var belånt til skorstenen kan jeg forstå. det er også en super cool ting at gå all in.

det agter jeg også selv at gøre, ligger selv 50.000 i aps og låner 100.000 i banken i min friværdi i lejligheden. ellers er det ikke seriøst nok.

Men hvem du skylder og hvor meget du skylder kommer ikke os fra Amino ved. der er ingen grund til at søge medlidenhed her. det er selvfølgelig super ærgerligt at skibet knækker hos dig.

go weekend

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

lasse_slagelse:

hej Boysen

heldigvis ingen:-)    Men jo der er mange han skylder penge!!!

alle kan gå konkurs selv de bedste firmaer i verden, det har vi alle set.

tråden handlede nu om noget andet. -> omkring om man skal lukke sin side ned efter en konkurs

Men bortset fra det "Boysen" mon ikke din profil er en del af koluda byg??

du har ingen info omkring dig selv, og mange steder optræder du sammen med koluda byg tråde:-)

Pis der fik du mig, i sep 2005 oprettede jeg min Boysen konto, og 13 måneder senere koluda kontoen. Alt dette har været små skridt mod et meget stort nummer, nemlig at kunne gå konkurs også beholde hjemmesiden.

Muhahahaha Devil

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

lasse_slagelse:

igen Koluda byg tager du noget ud fra en tekst.... og hvis man ser dine tråde igennem er det faktisk noget du tit gør

håber ikke konkursen har ramt din almenviden...

Har den ikke nej, jeg mener nu stadig jeg forstår en tekst, og kan formulere mig forståeligt i en tekst, bedre end visse andre håndværkere.

lasse_slagelse:
Du skal da bare forsætter dit spille liv hjemme på sofaen som du vil, men tråden handler om at efter en konkurs burde man lukke ens hjemmeside ned.

Nu var det ikke min spille-maskine forum vi snakker om, som jeg da også har rettighederne til, men omkring min aktivitet på diverse forum´s, som har været mere eller mindre som den er i dag, også før jeg startede som selvstændig.

lasse_slagelse:
Men hold focus på emnet...

Tråden var eller med focus på emnet/topic, indtil dit indlæg kom, men nu forholder vi os til om en hjemmeside skal fortsætte eller ej, efter en konkurs, og jeg mener da når jeg har købt rettighederne til den, så må jeg da også anvende den som jeg vil, og er det til inspiration og opslagsværk for gør det selv folket, så må evt. kredtior der føler sig irriteret over det, bare finde sig i det, for jeg piller den ikke ned så længe folk har glæde af den.

Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

sjovt nok er i begge online på samme tid. og skriver i samme tråde:-)

men hvis du mener du føler dig ramt i en tråd omkring emnet, så lad være og være med i vores debat

du kommer jo ikke med noget konstruktivt

hold focus eller find en anden tråd.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

lasse_slagelse:

jep koluda byg. der er en grund til vi er alle så forskellige, måske derfor der er mange meninger om den sammen ting.

Men du skriver selv at folk kommer igennem din side og kontatker dig for arbejde. det er da også forkert hvis det firma skylder penge.

tror da at dine leveradører er fløjtende ligeglade med de glade dage, det er skam nu det tæller.

Ok så du var belånt til skorstenen kan jeg forstå. det er også en super cool ting at gå all in.

det agter jeg også selv at gøre, ligger selv 50.000 i aps og låner 100.000 i banken i min friværdi i lejligheden. ellers er det ikke seriøst nok.

Men hvem du skylder og hvor meget du skylder kommer ikke os fra Amino ved. der er ingen grund til at søge medlidenhed her. det er selvfølgelig super ærgerligt at skibet knækker hos dig.

go weekend

Hvad i alverden bilder du dog egentlig ind?

Du sviner lystigt medlemmer her, som ærligt og redeligt har skrevet om gode og dårlige tider.

Jeg ved godt godt hvem eg søger hjælp hos, når jeg skal have lavet to trapper næste år - og det bliver helt 100% IKKE en lille snottet opkomling fra Slagelse.

Koluda skal gerne få jobbet her, så han har mulighed for indtjening, og dermed af vikling af noget af sin gæld.

Tænk at du tror, at du kan komme her nyindmeldt og uvidende, og fyre så meget lort af i en og samme tråd.

Et godt råd - stik piben ind og hold meget lav profil.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

lasse_slagelse:
Men jo der er mange han skylder penge!!!

Nej, det er vist mere rygter du har hørt, spredt at "tidligere" konkurrenter..... måske for at forhindre undertegnet i at starte op igen, uden en smule modstand.

lasse_slagelse:

Men bortset fra det "Boysen" mon ikke din profil er en del af koluda byg??

du har ingen info omkring dig selv, og mange steder optræder du sammen med koluda byg tråde:-)

Tror nu mere det er dig der er paranoid, alle der ikke deler din mening, er ikke i forbindelse med undertegnet, hverken Ib eller Boysen har noget som helst med undertegnet af gøre, udover det er venlige brugere her på Amino, at vi så svarer på samme tråde, betyder jo ikke vi ellers har noget til fælles... dog er Ib en god bekendt personligt også.... så vi kender da hinanden udover Amino også.

Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

det giver så ingen mening det du skriver koluda byg.

så hjemmesiden var et privat anliggende? men det var derfra du fik atbejdet, og den må da gå ind under konkursboet??

det kunne da være dejligt at forstå det du prøver at fortælle os andre......

Men som jeg kan se i din tekst så siger du at firma hjemmesiden er din og ikke en del af konkurs boet??

Side 5 ud af 8 (80 indlæg)