Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Komme videre efter konkurs

Side 3 ud af 8 (80 indlæg)
Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

hej Koluda byg.

kunne ikke lade være og læse lidt om din konkurs, da jeg selv skal igang med en tømrer virksomhed.

Men hvorfor har du din hjemmeside online?

det vil da undre alle de kreditorer du skylder penge.

det virker som om du har planer om at starte op igen? eller bruger du den til sort arbejde??

lasse

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Fordi jeg har købt rettigheder til den, og den bliver flittigt brugt af bla. bruger fra Lav-Det-Selv.dk hvor jeg er aktiv bruger inde, her søger mange brugere information, bla. på min hjemmeside, så hvorfor skulle jeg nedlægge den...

Nej, har ingen planer om at starte op igen, og sort arbejde ville jeg nok finde på anden måde, hvis jeg søgte dette.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

lasse_slagelse:
da jeg selv skal igang med en tømrer virksomhed.

lasse_slagelse:
eller bruger du den til sort arbejde??

Wink Kan ikke anbefale dig at reklamerer om sort arbejde i et offentlig forum.

Endvidere er sort arbejde et meget dårligt middel til at køre selvstændig virksomhed.

Der er en årsagtil du får et moms nr. - cvr. nr., således at du også kan trække dinne omkostninger fra i dit skatteregnskab.

Men velkommen i de selvstændiges rækker. 

Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej Ib

hvor ser du i tråden at jeg tilbyder sort arbejde??

synes du skal læse hvad jeg skrev, der står intet om at jeg vil kører et firma sådan.

synes bare det er underligt at have sin side oppe når man er kørt konkurs, det må da irritere alle dem man ikke har kunnet betale.

Men er du den samme som koluda byg? i svare tilbage inden for samme tid.... og i anbefaler hinanden gennem flere tråde.

kan se du kører et SMBA firma... Råd & Mal S.M.B.A. CVR-nr 32934463 (ingen tilgængelige regnskaber) Ib Ivar Abildgaard Nielsen

hvad er grunden til dette?? synes der har været meget negativt omkring sådan et firma du har kørende.

Men jo opretter et aps fra februar måned, så det bliver spændende...

Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

OK jeg ville nu selv personligt føle mig irriteret hvis en tømrer går konkurs, men ligger og blogger sig selv som en inspirator herinde.

skal selv igang med firma fra februar, så kommer nok et par spørgsmål herinde om lidt af hvert.

OK så du kan andre veje til at finde sort arbejde..... det ville vi andre nu ikke hører om herinde...

men linket du har sendt ser da spændende ud, vil da lurer lidt derinde og se hvad det for en reklame du har sendt i tråden

Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

forstår ikke lige det selskab du har Råd & Mal S.M.B.A. CVR-nr 32934463

hvis man kigger på regnskaber så har du 0 kr i egenkapital??? Råd & Mal S.M.B.A. CVR-nr 32934463

hvad skal man have af egenkapital i et SMBA firma som dit?? er der ingen krav??

men kan godt lide din side udover dette, du skriver ihvertfald at du er billigere end udlanske håndværkere:-)

du skriver at du maler for offentlige firmaer, men hvis du har et S.M.B.A. CVR-nr 32934463 med 0kr i egenkapital

hvordan stiller du så bankgaranti?

har læst lidt omkring S.M.B.A og mener at bankerne meget forsigtige med dem som kunder.

Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det var da lidt en negativ holdning at komme med vedr. SMBA selskaber. Kan ikke se problematikken i at handle med SMBA selskaber og bank garantier er heller ikke noget problem med sådan et selskab. Alt afhænger af ejerkredsen eller bestyrelsen, vi har også et SMBA som bruges til vores import og export, og her har vi uden tvivl fra vore bank-mand kunne få en garanti! Fra D.1/1-14 hedder SMBA selskaberne IVS og vil fungere præcis på samme måde, så hvis man har sådan et, så er man også en 'looser'? eller hvordan??

Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Foodz

nej overhovedet ikke noget med en Loser at gøre, fandt bare en masse negative artikler omkring disse konstruktioner'

og så er det vidst bedst at spørge en der har sådan et firma hvad status er.

men ved du hvad de nye IVS firmaer skal have af indskud?

og skal der være 2 stiftere ligesom S.M.B.A

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

lasse_slagelse:
OK jeg ville nu selv personligt føle mig irriteret hvis en tømrer går konkurs, men ligger og blogger sig selv som en inspirator herinde.

Jeg synes at det er godt at Koludabyg er aktiv her på Amino, trods den situation han er i.

Et forum som Amino kan nemt blive et sted hvor vi alle klapper hinanden på skuldrene og fortæller hinanden at det hele er fantastisk som iværksætter og selvstændig. Vi læser om iværksættere som har succes, vækster, forfølger drømmen etc. Men der er længere mellem historierne om dem der har det svært. Og for kommende iværksættere synes jeg at det er mindst ligeså relevant og vigtigt at læse, at det er hårdt arbejde, og sommetider går det skævt.

De erfaringer er også vigtige og relevante.

Mvh Carsten 

Tilmeldt 7. Dec 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :

synes AMINO er det mest geniale for iværksættere....

her synes jeg alle svar jeg har søgt er fundet.......

nu handlede min tråd ikke om at koluda byg skal ud herfra, men synes det er mærkeligt at seo optimere sit firma der er konkurs og skylder folk penge...

hvis jeg gik konkurs 7-9-13 så ville jeg da også lukke siden ned, så jeg ved at hele pakken er lukket.. ville da ikke personligt stå op ophøje mig selv efter at flere

mangler at få deres penge.....

men jo alle kan gå konkurs, det er jo set selv de store vælter.... det er en ond cirkel.....

Side 3 ud af 8 (80 indlæg)