Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

afvikling af enkeltmandsvirksomhed

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har en webshop som jeg overvejer at lukke pga. for lidt salg. Den drives som enkeltmandsvirksomhed og har lager til en værdi af 1299,- Hvordan gør jeg det nemmest/bedst

- Christian

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

lageret kan du evt købe af den selv inkl. moms hvis du kan bruge det - ellers sælge til 3. part med det er jo nok forsøgt - og endeligt er sidste mulighed at du skal kunne dokumentere at det er væk - destrueret f.eks. Det samme kan være tilfældet med en computer eller telefon eller andet du har købt i virksomheden. Det skal du så købe ud inkl. moms af virksomheden til markedspris og er det købt i år vil det være noget nær nypris for ikke det skal ligne snyd

Så snart du har fixet det, så der ikke er lager og ikke er ting du har købt tilbage i virksomheden - den er tømt - så afmelder du moms inde hos CVR og så lukker din virksomhed - du laver afsluttende regnskab for 2013 frem til lukning og samme for moms (og er moms 0 skal der nul indberettes inkl for det kvartal du lukker som jo nok er 4 kvartal i år - men køber du ting ud med moms er der jo moms i det) - og du bruger regnskabet til din selvangivelse

god vind med det

vh John

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)