Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunden har ikke altid ret !

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg hopper og springer for mine kunder. Ofte giver jeg dem ret i ting der ikke passer for at beholde dem, men NOGLE gange er de bare for latterlige og ondskabsfulde, og så skal de sættes på plads.

Og det er HELT ok, i følge Gordon Ramsay :)

God weekend til alle jer der også hopper og springer.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fed pointe. Kender godt det med at føle sig uretfærdig behandlet af en kunde, selv om man syntes man har gjort alt :-)

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg havde svært ved at styre det i starten, og hidsede mig alt for ofte op. Så lærte jeg nogle teknikker om kundeservice, som stort bare handler om at snakke kunden af efter munden, det virker og det hjalp mig til at holde på kunderne, i stedet for skænderier. Men NOGLE kunder er bare fucked up, og dem sætter jeg gerne på plads

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 139
Fra  Documendo Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Ja, kunden har altid ret, men det er ikke ensbetydende med at man ikke skal prøve at rådgive dem i en bedre retning. Hvis de alligevel insisterer er det jo dem der betaler gildet ; )

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)