Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dine sitelinks forsvundet?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Efter en omstrukturering af mit site er mine sitelinks på Google forsvundet?

Jeg havde lavet 301 redirects på alle undersider, så de ikke skulle miste nævneværdig værdi, i en periode på 2 måneder. Der forsvandt mine sitelinks. Jeg har nu, efter de par måneder fjernet redirects, så Google kan indeksere mine nye URL's som de er og vil være fremover.

Der var alt for mange mb spildplads på sitet før, med alle de undersider og mapper der ikke var i brug.

Har du/i været ude for noget lignende og kan jeg regne med at mine sitelinks kommer tilbage når man søger på mit forkortede firmanavn Jawe3? Hvor lang tid tror du/i at der går. Nu er der indtil videre gået en måned siden de forsvandt.

Mvh Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Andersen:
Jeg har nu, efter de par måneder fjernet redirects, så Google kan indeksere mine nye URL's som de er og vil være fremover.

Meningen med redirects er ikke at fjerne dem for at nye URL´er skal blive indekseret, men derimod at beholde dem minimum til Google har indekseret de nye URL´er, og også gerne permanent, såfremt der er backlinks til de gamle URL´er.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)