Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Astrid - iværksætter i Tyrkiet.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Alanya
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skriver en blog om vores iværksættereventyr og livet som udlandsdansker i Alanya/Tyrkiet. Imens vores eget eventyr er ved at tage form, så skriver vi bl.a. om andres eventyr i tyrkiet. Mød Astrid, der har valgt at forsøge sig som iværksætter i tyrkiet... Læs hendes historie her: http://rainbowalanya.blogspot.com/2013/09/astrid-dansk-ivrkstter-i-alanya.html

www.RainbowAlanya.blogspot.com

Fra Alanya
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kom der endnu et indlæg om en dansk iværksætter i Alanya/Tyrkiet

http://rainbowalanya.blogspot.dk/2013/11/grib-chancen-jeanette-tvede.html

www.RainbowAlanya.blogspot.com

Tilmeldt 14. Mar 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Jeg er en ny iværksætter og har en super god idé til at lave forretning i Alanya. Jeg har bare en masse ubesvarede spørgsmål i forbindelse med at starte en international virksomhed op i Danmark. Men måske skal jeg slet ikke gøre det i DK, men direkte i Tyrkiet.

Der er bare så mange regler og det ene og andet, så jeg står lidt i en slags gråzone.

Så faldt jeg over dette indlæg og har tjekket jeres blog ud og kan se der er andre danskere i gang i Alanya, så jeg håber jeg kan få hjælp her :)

Jeg vil helst ikke komme for meget ind på mit forretningskoncept her. Men jeg vil gerne have en dialog i gang først :)

Mvh.

Henrik Wolter

Fra Alanya
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Det lyder spændende. Du er meget velkommen til at kontakte os på mail: rainbowalanya@gmail.com

Mvh RainbowAlanya

www.RainbowAlanya.blogspot.com

Fra Alanya
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

www.RainbowAlanya.blogspot.com

Fra København
Tilmeldt 25. Mar 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Er din forretnings ide stadig aktuel? Jeg er selv en ung mand på 25 år der for nyligt blev færdiguddannet som cand.mer.jur.

Jeg har selv en tyrkisk baggrund og det kan være, at jeg kan hjælpe dig med nogle ting, hvis du beslutter dig for, at opstarte en virksomhed i Tyrkiet.

Jeg er faktisk også selv interesseret i, at opstarte noget i Tyrkiet, men ved ikke lige pt hvad det helt konkret skal være.

Vh,

Fikri Memis

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)