Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på idé om nyt kontorfællesskab

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Aug 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Jeg går med en idé om at starte et kontorfællesskab og ville derfor høre om det var noget som garvede iværksætter, som jer, ville finde interessant. 

Det bliver et kontorfællesskab med omkring 25 kontorpladser. Placeringen bliver KBH K, på eller i nærheden af Kgs. Nytorv.

Stilen bliver facebook-kontor-inspireret, altså åbne kontorpladser, ingen er mere vigtige eller skal føle sig mere vigtig end andre. Det bliver yders kreativt miljø, med afslapsningsrum (hvor man kan ligge i store fatboys, lyttende til afslappende musik og komme på nye idéer eller få en pusterum). Der vil også være et område med bordtennis/bordfodbold med rangeringer og hvor man kan udfordre hinanden.

Dernæst skal der være mulighed for at leje en "Ø" som er 2,4,6 borde der er sat sammen, så hvis man er en virksomhed kan sidde sammen, eller hvis man har lyst til at få et sparingsteam kan sætte sig sammen og så har de en storskærm på væggen, hvor de kan se deres givne tal for dagen eller hvad "Ø'en" nu ellers måtte ønske at holde øje med.

Det store punkt ved det her kontormiljø er at det kun skal være for "unge" under 35 eller 30 år. Samtidig vil det blive sat iværk med CBS (jeg går dér selv), så de unge iværksættere kan få et kontor til at udvikle deres idéer og komme ned til en masse andre kreative iværksættere.

Samtidig er der også mulighed for at webshops skal kunne leje lagerplads (selvfølgelig mod merpris). 

Jeg har ingen fast pris på dét endnu. Men det skal bestem heller ikke være dyrt. Priserne vil komme til at lægge mellem 3.000-4.000 kr. for en kontorplads. og mellem 8.000-10.000 for en "Ø". 

Glæder mig til at høre jeres kritik. :) 

Mvh. Jakob Wolff 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

det lyder fedt. godt koncept

bortset fra prisen. det er for dyrt for mange startups , måske

Har du ikke rent-a-desk med i planen ? det ku gøre det billigere

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Aug 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er måske rigtig at det er dyrt for mange start-ups.

Når du skriver  "Rent-a-Desk", mener du så at man lejer en skrivebordsplads hele måneden eller i tidsrum f.eks. 08.00-12.00 mandag-fredag og så kan en anden leje det 12.00-16.00 eller?

Kan godt være jeg spørger lidt dumt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

man kan jo finde ud af hvad behovet er og lave servicen ud fra det

Hvis der er 10 der vil leje skrivebord 2 dage om ugen fast de næste 6 mdr kan det vel gå op med lidt matematik ?

Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som et godt koncept, men aaaalt for dyrt i forhold til hvad man får. Kunne jo næsten leje en 1-værelses for den pris :D

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Aug 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen prismæssigt ville man få mere end ved en "normalt" kontoplads. Jeg har taget udgangspunkt, i hvad jeg vidste andre gav for deres kontoplads, men så skal der jo bare regnes på om det ikke kan blive billigere :)

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er stadig for dyrt.. Der er flere steder hvor du kan få samme slags plads for 1.700 kr pr måned!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Aug 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KennM. 

Jeg har søgt lidt rundt og kunne desværre ikke finde et sted hvor jeg kunne leje en "fed" kontorplads for 1.700 kr. 

Vil du ikke sende et link til mig, da vi er meget interesseret i at se hvad vi er oppe imod rent prismæssigt. 

Det ville være en stor hjælp. 

Tak for alle jeres svar. Jeg vil kigge nærmere på prisen og så skriver jeg nok et indlæg igen. :) 

Mvh. Jakob Wolff

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel lidt redundant at nævne priserne igen - Men jeg synes også det er en anelse for dyrt. I alt fald lige umiddelbart. Med mindre du selvfølgelig satser på ikke at have alle og enhver rendende, men kun dem der har råd til at betale den pris. 

En anden ting er at jeg tror du skyder dig selv i foden ved kun at give adgang til folk under 30 ller 35. Jeg er selv 17, og synes selvfølgelig det er skide skægt at netværke med folk på min egen alder eller lidt ældre, men helt reelt lærer jeg mest af den ældre iværksætter, og hos dem finder jeg sindsyg meget inspiration og motivation. Selvfølgelig, hvis dét er dit koncept så skal jeg ikke pille det fra dig, men tror lige du skal lægge de positivt & negative ting på hver sin vægtskål og se hvad der vejer mest. 

Jeg kunne godt finde på at bruge sådan et kontorfælleskab, hvis du fik skåret lidt af prisen!

//Daniel 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)