Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress gåde

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er ved at oprette en Wordpress-blog. Mit theme er DW Minion. Jeg vil gerne ændre formatering og udseende på blockquote i temaet, og går derfor ind i Visual Editor Stylesheet (editor-style.css) og finder det sted, hvor man ændrer blockquote, dvs. her (formoder jeg?):

}

blockquote p {
background: #7CC576;
color: #fff;
text-align: center;
font-family: 'Roboto Slab',serif;
line-height: 1.2;
font-weight: 700;
margin-bottom: 10px;
font-size: 30px;
padding: 40px;
} Jeg har prøvet at lave en del ændringer her: Ændre text-align til left, ændre font-size til 15px og padding til 20px.  Så gemmer jeg ændringerne. Men intet sker. Formatingen af blockquote er IKKE ændret. Nogen der har et bud på hvorfor mine ændringer i editor-style.css ikke slår igennem? Mvh. Maria
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan være du ikke refresher din browser, så du ser den gamle opsætning. Eventuelt kan det være cachet i WP super cache eller W3.

Prøv at slet din browser historik og cache.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at trykke Ctrl + F5 når du opdaterer din browser. 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du et link til bloggen? Så skal jeg prøve at kaste et blik på det :)

Fra Danmark
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder højst sandsynligt som et cache problem, som allerede tidligere nævnt. Det kan også være at der er flere forskellige css regler der rammer det element du forsøger at ændre stylingen på.

Lav madplan med vores madplanner - www.madplanuge.dk

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Læg dette kode i bunden af din CSS fil:

div{
border: 1px red solid !important;
}

Hvis ikke der kommer røde kan på alle div tags på siden, så har du et cache problem, eller også arbejde du i en forkert fil.

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Tak for jeres gode forslag. Jeg har prøvet alt det, I har foreslået - slette browserhistorik og cache etc. Har også prøvet at logge ind fra en computer, der aldrig har været logget ind på bloggen før. Men rettelserne i css-filen slår stadig ikke igennem.

Peter Lauge, jeg har indsat den kode, du angiv, i bunden af filen - men der er ikke nogen røde kanter at se nogen steder i css-filen.

Jeg havde på et tidspunkt aktiveret W3, men deaktiverede det igår - kan det skyldes noget i dette plugin, selvom det nu er deaktiveret?

Jeg har søgt i alle andre filer efter noget med blockquote, men kan kun finde det i denne css-fil...

Mvh.

Maria

Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Maria Llambias:

Hej alle,

Tak for jeres gode forslag. Jeg har prøvet alt det, I har foreslået - slette browserhistorik og cache etc. Har også prøvet at logge ind fra en computer, der aldrig har været logget ind på bloggen før. Men rettelserne i css-filen slår stadig ikke igennem.

Peter Lauge, jeg har indsat den kode, du angiv, i bunden af filen - men der er ikke nogen røde kanter at se nogen steder i css-filen.

Jeg havde på et tidspunkt aktiveret W3, men deaktiverede det igår - kan det skyldes noget i dette plugin, selvom det nu er deaktiveret?

Jeg har søgt i alle andre filer efter noget med blockquote, men kan kun finde det i denne css-fil...

Mvh.

Maria

Prøv og skriv hjemmeside adressen. Så skal jeg da lige kigge på det.

Mvh. Michael Bay Sørensen

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Bloggen er ikke offentlig endnu, men jeg skriver til dig når den er det.

Tak for tilbud om hjælp.

Mvh.

Maria

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ikke du ser røde kanter, så er det ikke den rigtige css fil du arbejder i eller også er der et reset stylesheet der konflikter med den css fil du arbejder i.

Hvis du kan se hvilken id dit blockquote tag har, så kan du evt. Lave en kopi at den del af stylesheetet med blockquote tagget. Og sætter #idnavn ind foran blockquote, sådan at det overskriver den almindelige styling af blockquotes.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)