Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor/lån SØGES...Firma ide der skal blive til virkelighed.!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Sep 13
Indlæg ialt: 8
Fra  Americano Streetwear Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Idégrundlag

Americano er en forretning hvor der sælges beklædning og mercandise inden for Streetwear til unge – Retro og klassisk, til dem der køre i klassiske biler og til dem der køre på motorcykler.

Man skal forestille sig, at man køre af den legandariske Route 66 af et langt lige stykke. Der er prærie – bjerge – sand og bare en lang vej uden noget andet. Pludselig der i det fjerne skimtes noget!? ..En road-store. Man kommer tætter på, og udenfor holder den ene fede motorcykel efter den anden: Harleys – Indians og ja...Japsere. Men også fede klassiske biler – flydere – muskel biler og hot rods. Inden for er folk i gang med at købe de fedeste-svedigste-rå-sprøde skjorter-bukser-baseball jakker og andet de skal bruge til deres næste performance der afholdes.

Forretningen er som at træde ind i en tidsmaskine, hvor man bringes tilbage til 50-60´erne og udsmykket i ren retrostil. Med skilte-neonlys-musik. Lokalet emmer af god atmosvære og personalet er smilende og venlige.

Faktisk er min overordnet drøm, at det skal være som en hel by...Americano ...Der er Diner – Værksteder hvor man kan få ordnet sin bil og motorcykel, og også mulighed for opbevaring af dem uden for sæsonen. Der er en bar ...som et roadhouse og hvis man lukker øjnene, så kan man bare se og fornemme det hele for sig. ..Bare for vildt.!

Har tidligere været selvstændig, men bankkrisen satte en stopper for det eventyr i 2010. Har mere en 20 års erfaring indenfor salg/import/eksport/markedsføring/produktion. Og ja, har et kæmpe netværk i den klassiske bil verden og motorcykler, både herhjemme og i udlandet.

Forhåndsaftaler med forskellige leverandøre – og et forretningslokale der lever op til de krav der er med f.eks. parkeringsforhold. Jeg er klar! Og har syslet med denne ide siden 2010.

Men i første omgang, så søges der en eller flere investore, der kunne tænke sig enten at investere eller låne til denne ide. Lad os snakke om det!?

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Sep 13
Indlæg ialt: 8
Fra  Americano Streetwear Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ja KennM ...ligeså snart jeg har 1243,74 Kr. Og indtil da, så prøver man lige den billige måde du ved...som dit svar, ik!? Wink Big Smile

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Americano Streetwear:

Ja ja KennM ...ligeså snart jeg har 1243,74 Kr. Og indtil da, så prøver man lige den billige måde du ved...som dit svar, ik!? Wink Big Smile

Ud fra din tekst lyder det som et ret stort/dyrt projekt, og hvis den slags små penge allerede stopper dig er der da hvis lang vej tilbage Smile
Har du udregnet hvad det vil koste samlet, for måske bedre at kunne fortælle omkring hvilke slags beløb du evt søger fra en investore, samt hvad de vil få ud af det.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Sep 13
Indlæg ialt: 8
Fra  Americano Streetwear Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Big Smile Nej så dyrt er det nu heller ikke...men når man ikke får hverken kontanthjælp eller dagpenge...så skal jeg lige havde samlet lidt flasker først! Big Smile

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad vil dit projekt så koste? Og hvad skal en investor forvente, at få ud af det?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Odense
Tilmeldt 23. Oct 12
Indlæg ialt: 44
Fra  Alt-rent Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Spændende koncept , men tænker på om du har undersøgt om der er andre forhandler af denne mærke Efter en hurtig søgning på Google, kan jeg se at der er flere herhjemme og endnu flere større tøjkæder, der sælger denne mærke. Bl.a. en oppe i Sverige, der skriver på deres hjemmeside at de er den eneste forhandler i norden. Er der en mulighed for at nettop, denne firma har eneforhandlerkontrakt og agerer dermed, som agent for norden ?

Jeg må gå udefra at de problemstillinger, er noget, som du har undersøgt :-)

Det er mig lidt svært at se hvordan din ide og koncept er anderledes end det konkurrenterne tilbyder idag?

MVH

Mona

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Sep 13
Indlæg ialt: 8
Fra  Americano Streetwear Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mona...øh hvilket mærke? Tænker du på Americano...det er en livsstil og et navn jeg havde tænkt mig at bruge til mit firma. Men hvis andre har det så må det jo laves om, men det ændre stadigvæk ikke på konceptet.! 

Tænker lidt på, om du har læst min profil? For så kan man da godt, når man kniber sine øjne lidt sammen "fornemme" at det drejer sig om flere varemærker ...herunder kommer de fleste fra USA Wink

Mvh.

Michael

Fra Odense
Tilmeldt 23. Oct 12
Indlæg ialt: 44
Fra  Alt-rent Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Der er nogle tøj fabrikanter der har streetwear collection af sammr navn :-D

Jeg har forstået det på en hel anden måde end det skulle kan je se på det hele :-D

Fra Holstebro
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 76
Fra  Joinsport Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv til: Simon@joinsport.dk

 

Så finder vi jo nok ud af noget

 

Hilsen

Simon Jensen

C/o Joinsport

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)