Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Printer til produktionen - Hvad er vigtigt ved en firma printer ?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Som led i et stykke software, har jeg en tanke omkring muligheden for at sælge en komplet pakke, med stander, opsætning samt printer osv. 

Derfor er jeg nysgerrig omkring printer markedet, eftersom at jeg næsten altid bare har købt en billig alt-i-en printer når bilka har dem til 350 kr. 

Min første tanke var at den skulle være så lille som overhoved muligt, men syntes ikke forskellen er kæmpe store alligevel, så nu ser jeg mere på hvad der er vigtigt. Den skal stå i en stander til en 22" tablet, samt udskrive parpirer til ordre, fx tegning, materiale liste eller lign. 

Den skal have trådløs, men er der ellers vigtige teknologier der er værd at overveje ? - Tænker at papir bakken skal have en rimelig størrelse, ingen gider at fylde den op 3 gange dagligt. 

Den første jeg er faldet over er noget i denne stil:

HP Officejet Pro 810

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Printere-/507607/HP-Officejet-Pro-8100-ePrinter.html

  • Effektiv farveprinter
  • Op til 20 sider/minut
  • Separate blækpatroner som i længden er mere økonomisk effektivt for dig
  • Forbindelse via USB, LAN og WiFi
  • Mulighed for ePrint og AirPrint
Mit samlet produkt skal delvis sælges pga en god pris, så vi er næppe ude i en printer till fx 2500 kr, men det skal trods alt stadig være en hæderlig kvalitet, noget jeg nok personligt forbinder HP med. 
Hvad ville i kigge efter til sådan et behov ? - Det kunne også være at i kender en person, firma, mærke eller lign hvor man kan indkøbe dem til gode priser, alt er velkommen - Printer området er bestemt ikke et stærkt område.
Mvh Henrik

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)