Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Labelprinter til breve, hvad kan i anbefale?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 172
Fra  Cardfever Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Vi er ved at lave vores logistik opsætning, vores ønske er blot at kunne udskrive labels der er lige til at smække på vores ordre som sendes som helt almindelige breve. Så spørgsmålet er egentligt blot om der er nogen der har nogle anbefalinger på området?

Jeg har hørt at Brother skulle være et ret godt valg, nogen med samme erfaring?

Tak på forhånd. 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

  De fleste termiske labelprintere vil være noget der kan løse dit behov.

Så er spørgsmålet blot hvilket labelformat den pågældende maskine kan håndtere og hvilke krav I har til den (USB, Netværk, hastighed, antal daglige prints m.m.).

I MediaMouse har vi nogle labelprintere fra Brother stående. De bliver udelukkende brugt til at mærke produktionsordre og emballager dertil. Jeg vil skyde på at de hver kører en 50-80 prints om dagen. Så vidt jeg husker er den ene en QL-et-eller-andet og den anden er en lidt langsommere, men stadig super stabil, P-Touch.

Men der findes altså mange forskellige mærker på markedet - Brother er blot dem jeg primært har erfaring med.

/Jesper 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 172
Fra  Cardfever Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper 

Tak for dit svar, vi har fået fremskaffet os en Brother labelprinter. Den kører bare derudaf, så kunne ikke være mere enig med dit råd. 

God aften

Vh.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Højberg:

Hej Jesper 

Tak for dit svar, vi har fået fremskaffet os en Brother labelprinter. Den kører bare derudaf, så kunne ikke være mere enig med dit råd. 

God aften

Vh.



Må man spørge ind til hvilken i har købt? Evt. hvad link, hvis i har købt den online?

Mvh
Martin

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)