Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu flytter jeg også til Thailand ;-) - Læs min historie og baggrund hvorfor

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Jomtien / Pattaya
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 147
Fra  juicekuren.dk Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Hejsa

Jeg har efter et par rejser til Thailand her i 2013 besluttet at jeg vil arbejde og bo i Thailand, og det har jeg skrevet et indlæg om på min nye blog.
Hvis du er interesseret i at læse min historie og baggrund for hvad det var der fik mig til at rykke rødderne op fra Danmark, så tag en dyb indånding, for mit første indlæg om dette emne fylder over 4000 ord.

Udlev dine drømme - Jagten på lykken

Håber at jer der går og overvejer at flytte til udlandet kan få lidt ud af min historie.

Jeg vil opdatere med flere indlæg når jeg kommer tættere på flytningen Cool

De bedste hilsner

Jan Bachmann

Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jan

det står for småt på min computer, så jeg får helt ondt i øjene af at læse det, så det droppede jeg. Men god tur! evt. få nogle større bogstaver på :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 10. Sep 13
Indlæg ialt: 105
Fra  Oliver & Sis Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Go historie må jeg sige, det er det vi andre tænker men ikke vil gøre, vil utrolig gerne gøre det samme.
Men nu er der 2 børn som os har brug for sin far ..

Held og lykke ..

Fra Jomtien / Pattaya
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 147
Fra  juicekuren.dk Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

seodude:

hej jan

det står for småt på min computer, så jeg får helt ondt i øjene af at læse det, så det droppede jeg. Men god tur! evt. få nogle større bogstaver på :-)

Hej seodude

Har lavet teksten større og linieafstanden større nu.

Måske det hjælper lidt til at komme igennem indlægget :-)

De bedste hilsner

Jan Bachmann

PS. tak for det :-)

Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Meget bedre tak! Jeg vil læse det igennem :)

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

seodude:

hej jan

det står for småt på min computer, så jeg får helt ondt i øjene af at læse det, så det droppede jeg. Men god tur! evt. få nogle større bogstaver på :-)

Hvis du har Wndows, så hold CTRL-tasten nede og scroll med din mus. Så zoomer du ind på teksten.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Fed historie om at forfølge drømmen! Held og lykke med rejsen, jobbet og den nye tilværelse!

Jeg flyttede selv udenlands (USA) for knap 4 år siden, og har ikke fortrudt et sekund. Min tanke var også, at jeg bare kunne rejse tilbage hvis ikke tilværelsen det nye sted levede op til forventningerne. Jeg havde dog også en aftale med mig selv om at give det min. 2 år. Min tanke var, at et første år ville gå med mange praktiske ting og at falde til. Det andet år ville være der hvor ville leve en normal tilværelse med nye vaner, nye venner etc.

Alle burde tage et udenlandsophold på et tidspunkt i deres liv. Det kunne være 6 mdr. ifm. uddannelse, aupair, udstationering eller lign. det giver et bredere perspektiv, og er en fantastisk oplevelse (forhåbentligt).

Mvh Carsten



Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Super læsning Jan! Skype-Wink

Er planen så er arbejde videre med affiliate og dine egne projekter ved siden af dit nye job? 

Dbh,

Sander

Fra Jomtien / Pattaya
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 147
Fra  juicekuren.dk Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Sander:

Super læsning Jan! Skype-Wink

Er planen så er arbejde videre med affiliate og dine egne projekter ved siden af dit nye job? 

Dbh,

Sander



Hej Sander
Tak for de pæne ord :-)

Ja, det er planen, men jobbet skal have 110% fokus, og så må jeg se hvad der bliver tid til ved siden af. Men selvfølgelig fortsætter jeg med mine andre projekter, for de kører rigtigt godt for tiden, og besøgstallene stiger og stiger, så det er fedt.

De bedste hilsner

Jan Bachmann

Fra Maha Sarakham - Thailand
Tilmeldt 12. Nov 11
Indlæg ialt: 38
Fra  From Regnskab Skrevet kl. 06:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jan

Held og lykke med dit projekt om at leve i Thailand.

Jeg kan kun give dem ret som siger, at du vil ændre din livsopfattelse for altid, når du har prøvet at leve på den thailandske måde med masse af smil og tid :-)

Jeg har nu i 2 år levet mere eller mindre i Thailand og driver min virksomhed herfra. Og det har givet mig så meget positivt livserfaring.

Som sagt god vind til dig fremover.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)