Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg billigst omdelt 10.000 flyers til vores segment i hele DK ?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

infini:
...er ABSOLUT ikke ekspert...

Nej, det fremgår - lad være med at give dårlige råd baseret på, hvad du har hørt ét eller andet sted.
Dine råd har ingen værdi -tvært imod - du risikerer at bremse en anden i at udvikle og markedsføre sin virksomhed.

Hans 

Tilmeldt 3. Sep 13
Indlæg ialt: 40
Fra  id-factory.dk Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Slap nu af med din klamme retorik! Og snak pænt! Jeg linker alene til to sider hvor det står direkte, møgøre!

Tilmeldt 3. Sep 13
Indlæg ialt: 40
Fra  id-factory.dk Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Tillykke med det hans - jeg skriver kun hvad jeg læser. Se links...ok fair hvis det er forkert! Tåbe

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

infini:

Direct mail som hovedregel forbudt, medmindre modtageren har accepteret det.

http://startvaekst.dk/markedsfoerings-tiltag

På det link står der ikke direct mail er forbudt, der er derimod gode råd til at arbejde med direct mail, med mindre jeg læser det forkert. Kan du citere hvor på den side der står direct mail er forbudt?

Jeg tror måske du blander direct mail sammen med elektroniske henvendelser som kræver forudgående accept.

God aften.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

infini:

Tillykke med det hans - jeg skriver kun hvad jeg læser. Se links...ok fair hvis det er forkert! Tåbe

Jeg har rent faktisk taget mig tid til at læse dine links, fordi jeg ville sikre mig, at der ikke var sket ændringer, før jeg udtalte mig.
Vil du være venlig at citere det sted fra dine links, hvor der står, at det ikke er tilladt at sende breve til 10000 udvalgte virksomheder?
Jeg har svært ved at se, hvad det er, du har misforstået, så længe jeg ikke ved, hvad du tror, du læser.

Dit budskab bliver ikke mindre fejlagtigt af, at du kalder mig for en tåbe.

Faktum i denne sag er, at jeg (tåben) har ret, mens du tager fejl, hvilket er væsentlig viden for trådstarter, som vi begge efter bedste evne forsøger at hjælpe.

Venlig hilsen

Hans 

 

Tilmeldt 3. Sep 13
Indlæg ialt: 40
Fra  id-factory.dk Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mente man ikke må sende til 10.000 navngivne specifikke virksomheder. Jeg troede at kun "adresseløs" forsendelse baseret på geografi er tilladt

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

infini:
Jeg mente man ikke må sende til 10.000 navngivne specifikke virksomheder.

Men vi er enige om, at dette ikke fremgår af det, du linker til, ikke?

Tåben

Fra århus s
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 99
Fra  MO´RICE and Sweetfries Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også 10000foldere jeg skal have delt ud. Jeg regner med at bruge FK-distribution. Er der nogen der kender til prisniveauet

Lejenhandyman.dk - kontakt os for en god pris. Alt fra montering af gulv til større såsom husbyg

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mester Mo:

Jeg har også 10000foldere jeg skal have delt ud. Jeg regner med at bruge FK-distribution. Er der nogen der kender til prisniveauet

Hej MesterMo,

Hvem er din målgruppe?

Fra århus s
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 99
Fra  MO´RICE and Sweetfries Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Folderen er egentlig lavet til virksomheder. Men da prisen fra 1000stk til 10000stk ikke er så stor tænkte jeg at få dem delt ud til ældre parcel huse. Min fleste kunder er virksomheder og kvinder.

Lejenhandyman.dk - kontakt os for en god pris. Alt fra montering af gulv til større såsom husbyg

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)