Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg tage procenter

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra århus s
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 99
Fra  MO´RICE and Sweetfries Skrevet kl. 02:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg har en aftale med en samarbejdspartner at alt det arbejde jeg skaffer ham får jeg procenter af timelønnen.
Jeg har skaffet ham noget arbejde og der hvor jeg har sendt ham ud har skaffet ham noget andet arbejde. Uden min anbefaling havde han ikke fået det første eller andet stykke arbejde. Han ved ikke jeg ved det.
Synes i jeg Skal nævne det.?
Pengene for det første arbejde har jeg fået.

På forhånd tusind tak

Lejenhandyman.dk - kontakt os for en god pris. Alt fra montering af gulv til større såsom husbyg

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 03:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tager vel ingen skade at nævne det, så længe du ikke lyder grådig og som om du bare vil have penge ud af ham.

Du kan evt. skrive noget i stil af at du har sendt en anbefaling af ham til kunden og om han har hørt noget fra dem :D

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 05:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Patrick Kronholm:
Du kan evt. skrive noget i stil af at du har sendt en anbefaling af ham til kunden og om han har hørt noget fra dem :D

Tja, sådan behandler jeg ihvertfald ikke mine samarbejdspartnere. Hold dig til sandheden, hvis du endelig vil sige noget.

Som udgangspunkt vil jeg sige, at du kun skal opkræve procenter af det arbejde du reelt har formidlet/skaffet. Medmindre I har en aftale om andet. På den lange bane kommer man længst med at behandle sine samarbejdspartnere som det de er - partnere. 

Mvh Carsten

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville ikke tage procenter med mindre det for forhånd er aftalt. Har har vel fået den næste job på baggrund af hans udførte arbejde, at du så første ham til det første mener jeg ikke skal blandes ind i det.

Fra århus s
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 99
Fra  MO´RICE and Sweetfries Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad os sige den opgave jeg førte ham til skaffede ham en indtægt på 5000kr som førte til en anden opgave til 1000000kr, Hvad så i den situation.

Lejenhandyman.dk - kontakt os for en god pris. Alt fra montering af gulv til større såsom husbyg

Fra århus s
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 99
Fra  MO´RICE and Sweetfries Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Har besluttet mig for kun at tage procenter for 1.Lead. Det føles mest rigtig. Man skal mærke efter;-)

Lejenhandyman.dk - kontakt os for en god pris. Alt fra montering af gulv til større såsom husbyg

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 240
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, og på den måde bevarer du venskabet.

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Jun 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Daniel Kold Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder som den rigtige beslutning for dig så. Altid vigtigt at få sat rammerne med det samme, når man laver samarbejde og partnerskaber.

Min erfaring er, at det i sidste ende betaler sig hjem, at holde sig på god fod med folk og glæde sig over den succes de opnår af de kontakter man skaffede.
Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mester Mo:
Synes i jeg Skal nævne det.?

Du er altid velkommen til at ringe :)

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra århus s
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 99
Fra  MO´RICE and Sweetfries Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ven kig på datoen. Vi har snakket sammen. ;-)

Lejenhandyman.dk - kontakt os for en god pris. Alt fra montering af gulv til større såsom husbyg

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)