Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk Internet Register

Side 4 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Så røg alle mine svarkuverter afsted idag - UDEN porto - indeholdene et tungt stykke karton og et par kondomer. Så må de hygge højsa :-))

Fra Sønderjylland
Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino's

 Jeg har så ikke fået nogen Tongue Tied jeg havde ellers gerne været med på at returnere noget tungt.

Til gengæld fik jeg en advarsel om pågældende fra mit lokale erhvervsråd. Dejligt at se den slags reaktioner på fup.

MVH Hans Poulsen hans@kinedic.dk www.kinedic.dk
Fra Odense SØ
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er jeg med på, jeg fik kun et, øv. Men det er sikkert at det sendes retur med en vægt over 50g, så koster det 10,50 dkr + straf ( det bliver storbrev).

Jeg er så flink at sende dem et sæt spillekort, for de vil få tid til at spille når vi nu ikke hopper på pinden.Big Smile

Fra Overlade
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ha Ha I er for sjove Yes Måske vi skulle sende dem et par hundrede kopier af denne tråd Devil

/Skou

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg dælme modtaget endnu et brev her til morgen, så 4 kuverter ryger retur idag med lidt fyld i. :)

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik en allerede først på ugen (har ellers også flere internetadresser). Den røg bare direkte i skraldespanden.

Jeg har så senere fundet ud af, at de virkelig har sendt masser ud, som denne tråd jo også afslører.

Jeg syntes, det er en rigtig fin idé at sende kuverten retur med et stykke tomt A4 papir, så den vejer som en "ordre".

Men, er der nogen, der direkte har undersøgt, hvad de nøjagtige konsekvenser er for at sende et brev uden porto og afsender til Tyskland. Jeg kunne faktisk forestille mig, at PostDanmark åbner dem, og hvis de ikke kan se en afsender, så ryger de bare i skraldespanden. Og så bliver det jo straf til PostDanmark i stedet for Dansk Internet Register.

Er der nogen, der vil undersøge det?

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Lisbeth Toft Jensen:


Er der nogen, der vil undersøge det?


Jeg har spurgt Post Danmark.
Her er deres umiddelbare svar. Der kommer nok mere senere:

Tak for din henvendelse.
 
Vi bestræber os på at besvare din mailhenvendelse inden for to hverdage, mandag-fredag. Har du spørgsmål, som kræver et svar her og nu, beder vi dig kontakte vores kundeservice på telefon 80 20 70 30.
 
Vær opmærksom på, at du ikke kan besvare denne mail.
 
Med venlig hilsen
 
Post Danmark Kundeservice
 
mvh Hans
Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint Hans

Jeg har lige været på fiskeri i min skraldespand efter kuverten, så jeg afventer lige.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Tilmeldt 12. Feb 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har idag talt med politiet i Viborg, som allerede er begyndt at samle materiale ind om det pågældende firma, DAD i Hamborg.
De vil gerne have så mange breve fra dem, som overhovedet muligt, for at få et overblik over omfanget, hvorefter de vil gå videre med sagen.

Hvad de præcist vil gøre, ved jeg ikke, men når jeg har været på politigården, vender jeg tilbage med mere info.

De der vil, er velkomne til at sende de breve de har modtaget til mig, så skal jeg aflevere dem deroppe.
I er også velkomne til at scanne brevene I har modtaget ind i første omgang, og sende dem til mig pr. mail: tom@tegnebordet.dk

Snailmail går til flg. adresse:

Tom Lausten
Jernbanegade 19, 1.
8800 Viborg

Jeg kan kontaktes på 86 62 00 96, hvis nogen skulle have lyst til det.

Side 4 ud af 6 (53 indlæg)